Page 82 - ÇALGI EĞİTİMİ | KLARNET 11
P. 82

2. ÜNİTE



                                  2. Ünite



                                        ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME





                                                 ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU




                 Adı           :                                                                                                           KLARNETTE MAKAMSAL UYGULAMALAR
                 Soyadı        :
                 Sınıfı        :
                                                                                                                                                                 (SEGÂH MAKAMI)
                 Numarası      :

                 Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Klarnette Makamsal Uygulamalar
                 (Saba Makamı)” ünitesindeki kazanımlarımızı en doğru şekilde ifade eden seçeneğe (+) işareti koyunuz.

                                                                                            Kabul
                 Sıra                                                     İyi      Orta               Zayıf
                      Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar                                Edilebilir
                 No
                                                                           4        3         2        1
                   1  Saba dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.

                   2  Çargâhta hicaz beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.


                   3  Gerdaniyede hicaz dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.

                   4  Saba dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.

                  5   Saba makamındaki dokuz zamanlı eserleri çalabilirim.


                  6   Saba makamındaki on zamanlı eserleri çalabilirim.


                 Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım: ....................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................
                 .........................................................................................................................................................................................

















           80
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87