Page 195 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 195

Öğretim Programı Okuryazarlığı             EK 1: Matematik 12  (12.1.2.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği


                Örnek



                                  A

                                49.9° 49.9°







                B                    D                       C



                ABC bir üçgen ve [AD] açıortaydır.
                |AB|=  log 4 ∙ log 25 birim
                       5    2
                     log 64 + log 64
                |AC|=    3     3   birim
                      log 2 + log 8
                        3      3
                |BD|=  log  1 +  log 2 5  birim olarak veriliyor.
                                 4
                       1000    5
                Buna göre  |DC|'nin kaç birim olduğunu bulunuz.
                Aşağıda verilen linkte logaritmanın özellikleri ile ilgili OGM materyal kısmında yer alan 20 soruluk çoktan seç-
                meli bir test bulunmaktadır.
             5-DEĞERLENDİRME  d=2839&p=0&t=css&ks=7&os=8&zs=5
                  https://ogmmateryal.eba.gov.tr/soru-bankasi/matematik/test?s=9&d=51&u=0&k=2839&I-







                   Soru yardımıyla öğrencilerin matematik ve geometri arasında ilişki kurulabileceğini görmeleri hedeflenmiştir.




                     Çoktan seçmeli test yardımıyla öğrencilerin öğrendikleri bilgileri çeşitli soru tiplerinde uygulama olanağı elde
                    edeceği düşünülmektedir. Çoktan seçmeli bir test yardımıyla birçok özelliğin bir arada ölçülebilmesi, puanla-
                    manın kolay ve objektif olması, değerlendirmenin hızlı yapılabilmesi ve zamanın daha etkili kullanımı söz konu-
                     sudur. Bu yönleriyle birlikte değerlendirme aşamasında, sağladığı kolaylık düşünülerek tercih edilmiştir.





















                 Hazırlayan: Murat TOSUN




      194
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200