Page 179 - Yönetim Bilimi (Tüm Kitap)
P. 179
KAYNAKÇA
• Açıkel, C. (2011). Eğitim Kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı ve Karaman Millî Eği-
tim Müdürlüğünde Bir Araştırma (Yüksek Lisans Tezi). Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi
• Anabilim Dalı, Karaman.
• Adalıoğlu, H. H.(2013). Bir Siyasetnâme Olarak “Kutadgu Bilig”. Selçuk Üniversitesi Türkiyat
Araştırmaları, 34, 237-253.
• Aktan, O. H. (1998). Atatürk’ün Ekonomi Politikası, Ulusal Bağımsızlık ve Ekonomik Bağım-
sızlık. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi (Cumhuriyetimizin 75. YıIı Özel Sayısı).
• Albayrak, S. O. (2010), Güçlü ve Merkezî Devletin Yönetim Bilgisi: Kameralizm (Seminer
Çalışmaları No:9). Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Yönetim Bilimleri Anabilim
Dalı, Ankara. Alıç, M. (1990). Genel Liselerde Örgütsel Değişme İhtiyacı. Eskişehir: Anadolu
Üniversitesi A.Ö. Eğitim Fakültesi.
• Balcı, E. (1989). Yönetimde Güdüleme, Ödüller ve Türk Eğitim Sistemi’ndeki Durum. Hacet-
tepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 4, 127–135.
• Baransel, A. (1993). Çağdaş Yönetim Düşüncesinin Evrimi: Cilt I. İstanbul: İstanbul Üniversi-
tesi İşletme Fakültesi.
• Bursalıoğlu, Z. (1971). Eğitim Yönetiminde Teori ve Uygulama. Ankara: Ankara Üniversitesi
Eğitim Fakültesi.
• Bursalıoğlu, Z. (1982). Okul Yönetiminde Yeni Yapı ve Davranış. Ankara: Ankara Üniversitesi
Eğitim Fakültesi.
• Bursalıoğlu, Z. (2012). Eğitim Yönetiminde Teori ve Uygulama (10.Baskı). Ankara: Pegem.
• Çelik, V. (2012). Eğitimsel Liderlik. Ankara: Pegem Akademi.
• Çelikten, M. (2001). Etkili Okullarda Karar Süreci. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Ensti-
tüsü dergisi,11.
• Deliveli, Ö. (2010). Yönetimde Yeni Yönelimler Bağlamında Lider Yöneticilik (Yüksek Lisans
Tezi). Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Ana Bilim
Dalı, Isparta.
• Demir, C., Yılmaz, M. K. (2010). Stratejik Planlama Süreci ve Örgütler Açısından Önemi.
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 25, 1, 69–88.
• Ekiz, C., Somel, A. (2005). Türkiye’de Planlama ve Planlama Anlayışının Değişimi (No:81). An-
kara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Gelişme ve Toplum Araştırmaları Merkezi,Ankara.
• Ensari, H. (2000). 21. Yüzyıl Okulları İçin Toplam Kalite Yönetimi. İstanbul: Nobel.
• Eren, E. (2002). Yönetim ve Organizasyon. İstanbul: Beta.
• Eren, E. (2011). Yönetim ve Organizasyon. İstanbul: Beta.
• Gürer, H. (2006). Stratejik Planlamanın Temelleri ve Türk Kamu Yönetiminde Uygulanmasına
Yönelik Öneriler. Sayıştay, 63.
• Gözübüyük, Ş. (1983). Yönetim Hukuku. Ankara: Sevinç.
• İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M., Memduhoğlu, H. B. (2008). Örgütsel Gelişim Aracıları Ola-
rak Toplam Kalite Yönetimi İle Stratejik Yönetim ve Planlama Yaklaşımları. Çukurova Üniver-
sitesi Eğitim Fakültesi, 35, 3, 72-92.
• Karatepe, S. (2005), Ödüllendirme Yönetimi: Örgütlerde Güdülemeye Duyarlı Bir Yaklaşım.
İnönü Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler. Ankara Üniversitesi SBF, 60–4.
• Kıranlı, S. ve Ilğan, A. (2008). Eğitim Örgütlerinde Karar Verme Sürecinde Etik. Mehmet Akif
Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 150-162.
• Koçoğlu, E. (2010). İşletmelerde Yöneticilerin Karar Verme Süreci ve Bu Süreçte Bilişim Sis-
temlerinin Kullanımı: Ankara İli Örneği (Yüksek Lisans Tezi). Atılım Üniversitesi Sosyal Bilim-
ler Enstitüsü İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı, Ankara.
177