Page 5 - Felsefe Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 5

Felsefe


                                                                                            İÇİNDEKİLER






















        SUNUŞ  ..............................................................................................................................................................   3
        ÖN SÖZ  .............................................................................................................................................................   4
        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Sosyal Kabul  ..........................................................................   6

        Sosyal Kabul  ......................................................................................................................................................   6
        Sosyal Kabulün Başlıca Amaçları  ....................................................................................................................   6
        Sosyal Kabulü Etkileyen Faktörler  ...................................................................................................................   7

        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Olumlu Sınıf İklimi ve  Olumlu Davranışsal Destek  .............   8
        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Etkili Sınıf Yönetimi Stratejileri  .............................................   9
           1.  Aşama: Ders Öncesi Yapılması Gereken Düzenlemeler  ......................................................................   9

           2.  Aşama: Derse Başlandığında Yapılması Gereken Düzenlemeler  .......................................................  11
           3.  Aşama: Ders Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Düzenlemeler  ........................................................  12
           4.  Aşama: Ders Sonunda Yapılması Gereken Düzenlemeler  ..................................................................  12

        Olumlu Sınıf İklimi Oluşturmak İçin Öğretmenlere Öneriler  ..........................................................................  13
        Sosyal Kabulü ve Sınıf Etkileşimini Değerlendirme Yöntemleri  .....................................................................  14
        SEN OLSAYDIN (FELSEFE)  ..............................................................................................................................  15

        Etkinlik Tablolarının Yapısına Ait Kılavuz  ........................................................................................................  17
        10. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ..................................................................................................  19

        11. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ..................................................................................................  81




















                                                                                                          5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10