Page 290 - GRAFİK TASARIM 11
P. 290
Adım 27: Timeline paneli-
nin altında bulunan alandaki
simgeleri kullanarak çizdi-
ğiniz animasyonun hare-
ketlerini oynatıp test ede-
bilirsiniz. Test sonucunda,
hareketlerde bir aksama
varsa animasyona yeni ha-
reketler ekleyebilir ya da
fazlalık olan hareketler varsa
animasyondan çıkartabilirsi-
niz.
Adım 28: Animasyonda yer
alan hareketleri test ettikten
sonra başlangıçtaki iki hare-
ketin arasına yeni bir hare-
ket ilave edebilirsiniz. Daha
iyi sonuçlar elde etmek için
kullandığınız renklerde deği-
şimler yapabilirsiniz.
Adım 29: Animasyonda kul-
lanacağınız diğer hareketleri
de önceki adımlarda uygu-
ladığınız şekilde renklendir-
dikten sonra hareketi test
ediniz. Eksik hareket varsa
tamamlayınız. Fazla hareket
varsa çıkartınız.
288