Page 290 - GRAFİK TASARIM 11
P. 290

Adım  27:  Timeline  paneli-
             nin altında bulunan alandaki
             simgeleri  kullanarak  çizdi-
             ğiniz  animasyonun  hare-
             ketlerini  oynatıp  test  ede-
             bilirsiniz.  Test  sonucunda,
             hareketlerde  bir  aksama
             varsa  animasyona  yeni  ha-
             reketler  ekleyebilir  ya  da
             fazlalık olan hareketler varsa
             animasyondan çıkartabilirsi-
             niz.







             Adım 28: Animasyonda yer
             alan hareketleri test ettikten
             sonra başlangıçtaki iki hare-
             ketin arasına yeni bir hare-
             ket ilave edebilirsiniz. Daha
             iyi sonuçlar elde etmek için
             kullandığınız renklerde deği-
             şimler yapabilirsiniz.














             Adım 29:  Animasyonda kul-
             lanacağınız diğer hareketleri
             de  önceki  adımlarda  uygu-
             ladığınız  şekilde  renklendir-
             dikten  sonra  hareketi  test
             ediniz.  Eksik  hareket  varsa
             tamamlayınız. Fazla hareket
             varsa çıkartınız.
















         288
   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295