Page 230 - İMGESEL RESİM 12
P. 230

KAYNAKÇA


          •   ALAY, O. (2019), Mizah Kavramı ve Mizahın Tarihsel Süreci, Türk Dili Sayı 808, Issn : 1300-2155,
             Milli Kütüphane Yer No: 196.
          •   BARRINGTON, B. (2022), Çizimin Sırları-1 Temel Karakalem Teknikleri, İstanbul: Profil Kitap.
          •   BARRINGTON, B. (2019), Çizimin Sırları-2 İleri Karakalem Teknikleri, İstanbul: Ptofil Kitap.
          •   BİGALI, Ş. (1996), Resim Sanatı, İstanbul: İş Bankası Yayınları.
          •   ÇALIŞKAN, C. (2016). Sergileme Tasarımının Gelişimi ve Müze ile Sanat Galerilerinin Karşılaştı-
             rılması, Yıldız Journal Of Art And Desıgn, Volume: 3, Issue: 1, 2016, Pp 26-42, Arel Üniversitesi,
             İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Sistemleri Bölümü, 34537, İstanbul.
          •   ÇİMEN, F. (2010), Sanat Eserlerinde Korku İmajı ve Korku Duygusu Yenebilmede Sanatın Rolünün
             İrdelenmesi, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Kış-2010 C.9 S.31 (295-309) Issn:1304-0278, Dum-
             lupınar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Seramik Bölümü, Kütahya.
          •   ÇİNÇİN, K. (2016), Matematiksel Soyut Kavramlar ile Somut Kavramların Bilgisi, 21. Yüzyılda Eğitim
             ve Toplum, Cilt 5, Sayı 13, Bahar 2016.
          •   ELİBAL, G, (1973), Atatürk ve Resim Heykel, İstanbul: İş Bankası Yayınları.
          •   ERSOY, A. (2002), Sanat Kavramlarına Giriş, İstanbul: Yorum Sanat Yayıncılık.
          •   GÜLTEKİN, T. (2013), Sanat Eserlerinde Kullanılan Kadın Teması: Farklı Sanat Dönemleri Üzerinde
             Bir Araştırma, Akademik Bakış Dergisi, Sayı: 34, Ocak-Şubat 2013, Uluslararası Hakemli Sosyal
             Bilimler E- dergisi, ISSN: 1694-528X İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi, Türk Dünyası Kırgız- Türk
             Sosyal Bilimler Enstitüsü, Celalabat/KIRGIZİSTAN.
          •   GÜNERİ, C. (2008), Sanat Alanı Olarak Mizah: Sanat, Mizah, Karikatür İlişkisi Ve Türkiye’den Üç
             Örnek, T.C İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Resim Ana bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi,
             Malatya.
          •   KARAKAYA, F., KAYSERİLİ M.E. (2020), Çağdaş Türk Resim Sanatında Mizah Ve Eleştirinin Üç
             Ressamı, Uluslararası Sanat ve Estetik Dergisi Yıl:3, Sayı:4, Haziran 2020.
          •   MAY, R. (1998), Yaratma Cesareti, İstanbul: Metis Yayınları.
          •   ÖZDEMİR, B., ELYORGUN, G.(2012), Güzel Sanatlar Yetenek Sınavına Hazırlık, İstanbul: Alfa Ya-
             yınları.
          •   ÖZSEZGİN, K. (1999), Cumhuriyetin 75. yılında Türk Resmi, İstanbul: İş Bankası Yayınları.
          •   SELÇUK, R. (2021), Soyut Kavramların Oluşumu Açısından Ahlaki Bir Kavram Olarak Güven, Ijos-
             sar Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, Issn No:2602-4748, Cilt 5, Sayı 10,
             2021/2, İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Malatya.
          •   T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI, Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü (2022), Güzel Sanatlar
             Lisesi İmgesel Resim Dersi 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, Ankara.
          •   YOLCU, A.A. (2015), Sanat Nedir? Sanatçı Kimdir? Kime Sanatçı Denir?, Tmmob Emo Ankara Şu-
             besi Haber Bülteni 2015/1, Ankara.



          Bu ders kitabının kaynakçası, APA atıf sistemine göre oluşturulmuştur.




















          228
   225   226   227   228   229   230   231   232   233