Page 55 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 10.pdf
        P. 55
     ÜNİTE 2
                                                                                                       AKOR
                                       Aşağıda verilen armonik ve melodik minör dizilerin bünyelerinde oluşan -5’li (dim.)
                ETKİNLİK 26            akorları örnekte olduğu gibi noktalı alanlara şifrelerini yazarak belirtiniz. Dizi-
                                       lerin diğer dereceleri üzerine kurulan akorların -5’li (dim.) olup olmadıklarını
                                       kontrol ediniz.
               a
               Mi min. armonik
                    #                w                                                w           w #
                &        w           w           w            w           w
                                     w
                                    F#  -5
                        .......     .......     .......     .......     .......     .......     .......
               b
               Mi min. melodik
                    #                                                                 w #         w #
                &        w           w           w            w           w
                        .......     .......     .......     .......     .......     .......     .......
               c
               Re min. armonik
                &   b                            w           w            w           w           w #
                         w           w
                        .......     .......     .......     .......     .......     .......     .......
               ç
               Re min. melodik
                &   b                            w           w            w           w n         w #
                         w           w
                       .......      .......     .......     .......     .......     .......     .......
                                                                                                             53





