Page 115 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 10
P. 115

?
            ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME



                                                  PUANLAMA CETVELİ
             Yönerge: Flütte tonal diziler ile ilgili gözlenmesi gereken beceriler aşağıda “ölçütler” sütununda listelen-
             miştir. Gözlediğiniz ölçütün karşısına, beceriye ilişkin gözlem sonucunuzu ilgili sütuna (X) işareti koyarak
             belirtiniz.
             Ünite içinde yer alan dizi, etüt ve eserlerin değerlendirilmesinde aşağıdaki ölçeği kullanarak puanlayınız.
             1:Zayıf, 2:Geçer, 3:Orta, 4:İyi, 5:Çok iyi


                                                                                         Puanlama
              Sıra                       Performans Ölçütleri                         1      2      3       4       5


                   Do majör  tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
               1
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               2   La minör  tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koordi-
                   nasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               3   Sol majör tonunda  dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koordi-
                   nasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               4   Mi minor tonunda dizi , aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               5   Fa major tonunda dizi , aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.

               6   Re minör tonunda dizi , aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koordi-
                   nasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               7   Re  major tonunda  dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
               8   Re majör tonunda yazılmış etüt ve eserleri akıcılığı bozmadan seslendirdi.
                   Si  minor tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koordi-
               9
                   nasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              10   Si minör tonunda yazılmış etüt ve eserleri akıcılığı bozmadan seslendirdi.

              11   Si bemol major tonunda dizi , aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak
                   koordinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              12   Sol  minör  tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.

              13   La  majör tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koordi-
                   nasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              14   Fa diyez minör tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak
                   koordinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              15   Mi bemol major tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak
                   koordinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              16   Do minor tonunda dizi, aralık, arpej ve kırık akor egzersizlerini dil ve parmak koor-
                   dinasyonunu sağlayarak doğru artikülasyonda çaldı.
              17   Do  minör tonunda yazılmış etüt ve eserleri akıcılığı bozmadan seslendirdi.
              18   Etüt veya eserleri duraksamadan  ve akıcılığı bozmadan seslendirdi.

              19   Etüt veya eserleri terim ve işaretlerine göre çaldı.

              20   Etüt veya eserleri nüanslara dikkat ederek çaldı.


             Tablo puanı 100’lük sisteme göre hazırlanmıştır.
                Üniteyle ilgili daha fazla soruya sağdaki bağlantıdan ya da alttaki linki tıklayıp çevrim içi ulaşabilirsiniz.
                https://meslekmateryal.eba.gov.tr/cdn/gsl/muzik/flut10/13_FLT_10_2023_OLCME3.pdf





                                                                                                       113
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120