Page 28 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 10
P. 28
YÖNERGE: Bu form arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır.
Çalışmalarınızı en doğru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
Arkadaşının
Öğrencinin Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tarih : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
DERECELER
her bazen hiçbir
zaman (2) zaman
ÖLÇÜTLER (3) (1)
1. Arkadaşım klarnette bulunan ses bölgelerini açıklar.
2. Arkadaşım müzikte kullanılan doğuşkan kavramını açıklar.
3. Arkadaşım klarnette doğuşkan seslerin kullanımını fark eder.
4. Arkadaşım klarnette doğuşkan seslerin ortaya nasıl çıkarılacağını gösterir.
5. Arkadaşım klarnette ince ses bölgesinde (aigu-altissimo bölgesinde) bulunan
sesleri söyler.
6. Arkadaşım ince ses bölgesinde (aigu-altissimo bölgesinde) yer alan do diyez,
re, re diyez, mi vefa seslerini çalar.
7. Arkadaşım öğrendiği ses bölgeleri arasında temiz geçişler yapar.
8. Arkadaşım öğrendiği ses aralıkları üzerinde entonasyon kontrolünü sağlar.
9. Arkadaşım öğrendiği ses aralıkları üzerinde farklı artikülasyon tekniklerini
uygular.
10. Arkadaşım öğrendiği tüm sesleri (ses bölgeleri arası geçişleri dâhil) kromatik
legato geçişlerle çalar.
PUAN
NOT: Sonunda iki kez “Bazen” ya da bir kez “Hiçbir zaman” işaretlediyseniz, ba-
şarılı bir şekilde çalışmaya devam edebilmek için arkadaşınızın bu ölçütleri tekrar
kazanması için çaba göstermelisiniz.
26