Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 10
P. 91
Bu form kendinizi değerlendirebilmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğ-
ru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz. Daha sonraki üç soruda ise cevaplarınızı boş
bırakılan yerlere yazınız.
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
Arkadaşının
Öğrencinin Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . DERECELER
Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . her bazen hiçbir
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tarihi : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zaman (2) zaman
ÖLÇÜTLER (3) (1)
1. Arkadaşım tril, çarpma (acciaccatura), dayanma notası (appoggiatura),
mordan (mordant) vegruppettonun (grupçuk, küme) çalma biçimlerini
ritmik değer olarak açıklar.
2. Tril, çarpma (acciaccatura), dayanma notası (appoggiatura), mordan
(mordant) vegruppettonun (grupçuk, küme) dönem özelliklerine uygun
şekilde çalar.
3. Arkadaşım tremolo çalmayı ritmik değer olarak açıklar.
4. Arkadaşım tremoloyu farklı nota değerleri ile çalar.
5. Arkadaşım klarnette kullanılan tril perdelerinin kullanımını açıklar.
6. Arkadaşım klarnette bulunan tril perdelerinin kullanıldığı egzersizleri
yapar.
Puan
NOT: Sonunda iki kez “Bazen” ya da bir kez “Hiçbir zaman” işaretlediyseniz,
başarılı bir şekilde çalışmaya devam edebilmek için arkadaşınızın bu ölçütleri
tekrar kazanması için çaba göstermelisiniz.
90

