Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 10
P. 91

Bu form kendinizi değerlendirebilmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğ-
              ru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz. Daha sonraki üç soruda ise cevaplarınızı boş
              bırakılan yerlere yazınız.













                              AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU


                                              Arkadaşının
               Öğrencinin                     Adı-Soyadı         : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   DERECELER
               Adı-Soyadı         : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Sınıfı                   : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
               Sınıfı                   : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .                 her  bazen  hiçbir
                                              Numarası           : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
               Numarası           : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Tarihi                  : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  zaman    (2)  zaman
                                        ÖLÇÜTLER                                   (3)            (1)
           1.    Arkadaşım tril, çarpma (acciaccatura), dayanma notası (appoggiatura),
                  mordan (mordant) vegruppettonun (grupçuk, küme) çalma biçimlerini
                  ritmik değer olarak açıklar.
           2.    Tril, çarpma (acciaccatura), dayanma notası (appoggiatura), mordan

                  (mordant) vegruppettonun (grupçuk, küme) dönem özelliklerine uygun
                  şekilde çalar.
           3.    Arkadaşım tremolo çalmayı ritmik değer olarak açıklar.
           4.    Arkadaşım tremoloyu farklı nota değerleri ile çalar.

           5.    Arkadaşım klarnette kullanılan tril perdelerinin kullanımını açıklar.
           6.    Arkadaşım klarnette bulunan tril perdelerinin kullanıldığı egzersizleri
                  yapar.

                                                                                                                      Puan
               NOT: Sonunda iki kez “Bazen” ya da bir kez “Hiçbir zaman” işaretlediyseniz,
               başarılı bir şekilde çalışmaya devam edebilmek için arkadaşınızın bu ölçütleri
               tekrar kazanması için çaba göstermelisiniz.






























                                                           90
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96