Page 38 - ÇALGI EĞİTİMİ NEY 10
P. 38

Çalgı Eğitimi Ney





            İKİNCİ VE ÜÇÜNCÜ KADEME PERDELERİ İÇEREN ETÜT ÇALIŞMALARI

                  Verilen etütlerde altıncı etüde kadar, muhayyer ve gerdaniye perdelerini
            açık, nevâ perdelerini kapalı parmak pozisyonuyla, yedinci ve sonraki etütler-
            de ise nevâ perdelerini de açık parmak pozisyonuyla donanım, tekrar işaretle-
            ri, nota süreleri ve nefes yerlerine dikkat ederek metronomla belirtilen hızda
            çalışınız.
                  Çalışmanız  öğretmeninizce  etütlerin  sonunda  verilen  “Kontrol  Listesi”  ile
            değerlendirilecektir. Çalışmanızı yaparken “Kontrol Listesi”nde yer alan ölçütleri
            de dikkate alınız.






                                                           1.
                  Sofyan

                  q = 70                     ,                  ,
                       8  4  w        w          w 6     w        w               ,                  ,
                   &  5   4                                                w        w         w





                  9       1            ,             ,              ,               ,  2
                       8                                w      w        w     w
                   &  5   w      w       w      w                                   . .  w     w










                                                           2.
                  Sofyan
                  q = 70
                           w     w    , w             , w            ,    w          , w            ,
                      4   .            . .        w 8  . .       w n  . .        w   . .       w    .
                   & 4    .            . .            . .            . .             . .            .





                  11     w               ,    w              , w                 , w
                       .           w     . .          w 5    . .                 . .                .
                   &   .                 . .                 . .         w       . .         w      .


















                                                          36
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43