Page 107 - PİYANO 10
P. 107

KAYNAKÇA


            Aktüze İ. (2010). Müziği Anlamak Ansiklopedik Müzik Sözlüğü. Pan Yayıncılık.

            Cangal N. ( 2010). Armoni. Arkadaş yayınevi.
            Çalgan, K. (2017). Müzikle ilgili özdeyişler. Sun Yayınevi.

            Dik, C. (2015). Barok Dönem müziği süslemelerinin incelenmesi. (Yayımlanmış Sanatta Yeterlik Tezi),
                    İstanbul  Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

            Ertem, Ş. (2014). Piyano eğitiminde öğrenme süreci ve öğrenme stratejileri kullanmanın yeri ve önemi.
                 Sanat Eğitimi Dergisi, 2(2), 1-26. doi: 10.7816/sed-02-02-01

            Feridunoğlu, L. (2014). Müziğe giden yol genç müzisyenin el kitabı. İnkılap Kitabevi.

            Hacıev, P. (2007). Temel müzik teorisi. Pan Yayıncılık.
            Korkmaz, O. ve Çiftci, E. (2020). Barok Dönem eserlerinde piyano tekniklerinin incelenmesi. İdil Dergisi,

                 66(2020 Şubat), 251-265. https://idildergisi.com/makale/pdf/1579511355.pdf

            Millî Eğitim Bakalığı. (2022). Güzel sanatlar lisesi piyano dersi 9, 10, 11  ve 12. sınıflar öğretim programı.
                    http://meslek.eba.gov.tr/upload/GSL_cop2022/9sinif/muzik/piyano.pdf
            Özgür, Ü. ve Aydoğan, S. (2022). Müziksel işitme okuma. Sözkesen Matbaası.


            Özçeliş, S. (2002). Batı müziği yazısında süslemeler. G. Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi 22(3), 77-91.
            Pamir, L. (1923). Çağdaş piyano eğitimi. Beyaz Köşk (Müzik Sarayı) Yayınları.

            Say, A. (2019). Müziğin kitabı. Metro Matbaacılık.

            Saygun, A. A. (1971). Musiki temel bilgisi (kitap I). Milli Eğitim Basımevi.

            Saygun, A. A. (1962). Musiki temel bilgisi (kitap II). Milli Eğitim Basımevi.

            Saygun, A. A. (1970). Musiki temel bilgisi (kitap III). Milli Eğitim Basımevi.

            Saygun, A. A. (1966). Musiki temel bilgisi (kitap IV). Milli Eğitim Basımevi.

            Şahin, H. (Ed.). (2020). Piyano eğitiminde zihinsel çalışma ve ezberlemenin önemi. Eğitim Bilimleri Teori,
                    Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler. Birinci Basım, Cetinje, Karadağ.

            Toptaş, B. (2022). Halk türkülerinin sistematik olarak piyano eğitiminde kullanılması. İnönü Üniversitesi
                 Kültür ve Sanat Dergisi, 8(1), 85-100. https://doi.org/10.22252/ijca.1097065
            ESER KAYNAKÇASI


            Bach, J. S. (1725). Notenbüchlein für anna magdalena bach. G. Henle Verlag.

            Bartok, B. (1987). Bela bartok mikrokosmos. Boosey & Hawkes Music Publishers.

            Berkovich, I. (1962). Şkola igrıy na fortepiano Op. 35. Gosudarstvennoe İzdadelstvo, Kiev.

            Beyer, F. (2017). Piyano metodu. Ferdinand beyer Op. 101. Bemol Müzik Yayınları.
            Burgmüller, F. (1903). 25 easy and progressive studies Op. 100. G. Schirmer, New York.

            Czerny, C. (1902). The little pianist. op. 823. G. Schirmer, New York.


                                                                                                              106
   102   103   104   105   106   107   108   109