Page 39 - ÇALGI EĞİTİMİ TAMBUR 10
P. 39
1. ÜNİTE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
B. Aşağıdaki formu bu ünitedeki çalışmalarınızı düşünerek doldurunuz.
1. ÜNİTE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
YÖNERGE: “Tambur İcra Teknikleri” ünitesi kapsamında aşağıda listelenen becerilerin
gerçekleşme derecesini (X) işareti koyarak belirtiniz.
DERECELER
Çok İyi Orta Kabul Zayıf
ÖLÇÜTLER iyi edilebilir
(5) (4) (3) (2) (1)
1 Legato tekniğini açıkladı.
2 Legato tekniğini uyguladı.
3 Legato tekniğini eser içinde doğru
uyguladı.
4 Çift mızraplı legato tekniğini
doğru uyguladı.
5 Glissando tekniğini açıkladı.
6 Glissando tekniğini uyguladı.
7 Hızlı glissando tekniğini eser
içinde doğru uyguladı.
8 Yavaş glissando tekniğini eser
içinde doğru uyguladı.
9 Vibrato tekniğini açıkladı.
10 Vibrato tekniğini uyguladı.
11 Vibra tekniğini eser içinde doğru
uyguladı.
12 Flajöleyi açıkladı.
13 Tambur üzerinde flajöle
perdelerini gösterdi.
14 Flajöle sesini net bir şekilde
çıkardı.
15 Eser içinde flajöle perdelerini
kullanabildi.
16 Eserler içinde tekniklerin uygula-
nabileceği yerleri fark edebildi.
SÜTUN PUANLARI
ÖLÇEK PUANI
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan, 80’dir. 48 aldıysanız bu öğrenme için
başarınız yeterli düzeyde demektir. 47 veya altı puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
37