Page 110 - ÇALGI EĞİTİMİ KANUN 11
P. 110
DERECELER
Kabul
Sıra No Gözlenecek Davranışlar İyi Orta Edilebilir Zayıf
4 3 2 1
18 Göçürme tekniğini açıklarım.
Hicazkâr makamının durağını, seyir özelliklerini, güçlü-
19
sünü, yedenini ve donanımını söylerim.
20 Hicazkâr makamının dizisini söylerim.
21 Hicazkâr makamının özelliklerini söylerim.
22 Hicazkâr makamının seyrini açıklarım ve seyir örneği-
ni çalarım.
23 Hicaz makamında yazılmış bir peşrevin deşifresini
yaparım.
Hicaz makamında yazılmış bir peşrevi ezbere
24
çalarım.
Hicaz makamında yazılmış bir peşrevi; yerinden, 1
25
ses, 4 ses ve 5 ses çalarım.
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
...........................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................
Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değerlendirmelerin sonuçlarına göre
not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için arşivde saklanabilir.
HİCAZ AİLESİ MAKAMLARI 109