Page 61 - ÇALGI EĞİTİMİ KANUN 11
P. 61

ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU


              Adı ve Soyadı   :
              Sınıfı        :
              Numarası      :
              YÖNERGE       : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. “Uşşak Makamı” ünitesindeki çalış-
              malarınızı en doğru şekilde yansıtan seçeneğe  (a) işareti koyunuz.
                                                                                    DERECELER
                                                                                          Kabul
                  Sıra No                       Gözlenecek Davranışlar              İyi  Orta      Zayıf
                                                                                         Edilebilir
                                                                            4       3       2       1
                          Uşşak makamının durağını ve seyir özelliklerini
                    1
                          söylerim.
                          Uşşak makamının güçlüsünü, yedenini ve donanımını
                    2
                          söylerim.

                    3     Uşşak makamının dizisini söylerim.


                    4     Uşşak makamının özelliklerini söylerim.


                    5     Uşşak makamının seyrini okurum ve seyir örneğini
                          çalarım.

                    6     Bayati makamının dizisini söylerim.

                          Bayati makamının seyrini okurum ve seyir örneğini
                    7
                          çalarım.
                          Uşşak ve bayati makamlarını, aralarındaki belirgin
                    8
                          farkı ortaya koyarak karşılaştırırım ve çalarım.

                    9     Uşşak makamındaki etütleri temiz ve doğru çalarım.


                    10    Uşşak makamındaki eserleri çalarken segâh perdesi-
                          ne dikkat ederim.

                    11    Uşşak makamında yazılmış eserleri çalarken hız tek-
                          niklerine ve süre değerlerine dikkat ederim.
                          Bayati makamında yazılmış eserleri çalarken hız tek-
                    12
                          niklerine ve süre değerlerine dikkat ederim.
                          Uşşak ve bayati makamlarında yazılmış eser çalar-
                    13
                          ken süslemelere dikkat ederim.

                    14    Uşşak makamında yazılmış eserleri 4 ses ve 5 ses
                          göçürerek temiz ve doğru çalarım.

                    15    Bayati makamında yazılmış eserleri 4 ses ve 5 ses
                          göçürerek temiz ve doğru çalarım.

              Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
              ...........................................................................................................................................................................................................................................................
              ...........................................................................................................................................................................................................................................................
              ...........................................................................................................................................................................................................................................................
              Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değerlendirmelerin sonuçlarına göre
              not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için arşivde saklanabilir.


         60  UŞŞAK MAKAMI
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66