Page 61 - ÇALGI EĞİTİMİ KANUN 11
P. 61
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı ve Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. “Uşşak Makamı” ünitesindeki çalış-
malarınızı en doğru şekilde yansıtan seçeneğe (a) işareti koyunuz.
DERECELER
Kabul
Sıra No Gözlenecek Davranışlar İyi Orta Zayıf
Edilebilir
4 3 2 1
Uşşak makamının durağını ve seyir özelliklerini
1
söylerim.
Uşşak makamının güçlüsünü, yedenini ve donanımını
2
söylerim.
3 Uşşak makamının dizisini söylerim.
4 Uşşak makamının özelliklerini söylerim.
5 Uşşak makamının seyrini okurum ve seyir örneğini
çalarım.
6 Bayati makamının dizisini söylerim.
Bayati makamının seyrini okurum ve seyir örneğini
7
çalarım.
Uşşak ve bayati makamlarını, aralarındaki belirgin
8
farkı ortaya koyarak karşılaştırırım ve çalarım.
9 Uşşak makamındaki etütleri temiz ve doğru çalarım.
10 Uşşak makamındaki eserleri çalarken segâh perdesi-
ne dikkat ederim.
11 Uşşak makamında yazılmış eserleri çalarken hız tek-
niklerine ve süre değerlerine dikkat ederim.
Bayati makamında yazılmış eserleri çalarken hız tek-
12
niklerine ve süre değerlerine dikkat ederim.
Uşşak ve bayati makamlarında yazılmış eser çalar-
13
ken süslemelere dikkat ederim.
14 Uşşak makamında yazılmış eserleri 4 ses ve 5 ses
göçürerek temiz ve doğru çalarım.
15 Bayati makamında yazılmış eserleri 4 ses ve 5 ses
göçürerek temiz ve doğru çalarım.
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
...........................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................
Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değerlendirmelerin sonuçlarına göre
not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için arşivde saklanabilir.
60 UŞŞAK MAKAMI