Page 178 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN| 11
P. 178

MY WAY

             Andante                                                                                Paul Anka
                                                    1                                          (Pol Anka)
                                 2
                       1                                              1                         
                                                                                       
                                                                      

             4                            3
                          4
                                                                               
                                                                                                   


             8                                                                                    
                                                                                   
                                                                            




             12                                                          3    1
                                                      
                                                                                
                                                                       



                 5.3.6. I, II ve III. Konumda Kalarak Popüler Müziklerden Örnek Eserler Çalma
          Ülkü Özgür Salih Aydoğan  (2003).Müziksel İşitme Okuma Eğitimi ve Kuram, İkinci Kitap.
                 Popüler  müziklerde  dağarcık  oluştururken  grup  çalışmaları  yapılmalıdır.  Yapılan  ça-
           Ankara: Gazi Kitabevi     s.12
            lışmalar  sonucu  sahnede  performans  sergileme,  öğrencilerin  öz  güven  kazanması
            bakımından oldukça önemlidir.


             Ders İçi Çalışma
             Kol Düğmeleri adlı eseri müzikal yeterliliğe ulaşana kadar çalınız. Sihirli Ay adlı eseri kuartet
             ile birlikte çalınız.
                                                   KOL DÜĞMELERİ
                                                   KOL DÜĞMELERİ
                                                                                                 Barış Manço
                                                            0
                                        1
                            1                             2      4                     Barış Manço
                                                                 3
                                                                                   
                                                                      
                                                            0
                         1       1                     4                     
                                                                 3
                                                                    2
                                                                
                     
                                                                              
                                                                      
                                                                                   
                                      
                                                                               
             7
                            1
                                                    0  1    1        2
             7                                                                      
                                                     
                            1
                                                  0  1  1       2                          
                                                     
                                                                                      
                                                                             
                                                                                                          
             13                                                                1.              2.
                                                        
                                                                                               2.
                                                                   
             13                                                1.                  
                                                                                              
                                      
                                                                               
                                                                   
                                                                                              
                                      
                                                                                
             19                                               
                                                                  
             19                                                                                 
                                                                
                                                                                   
                                                                                              
                                                                                     Geliştirme ve Sergileme III  177
             23                                                         1.              2.
                                                                      
                       
                                         
                                                                                            2.
             23                                                        1.                         
                                                                                  
                       
                                         
                                                                                          
                                                                                                   
             28
                                                                         
             28                                                                   
                                                                                             
                                                                                   
                                                             
                                                                                      
             32
                                                                           
             32                                                                            
                                                                                      
                                                                                        
             36
                      
             36                                                                          
                                                                                 
                                                                                              
                                                                                        
                                   
                                                                      
   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183