Page 144 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 144
3. ÜNİTE 3. ÜNİTE
ÖĞRETMEN GÖZLEM FORMU
Ünite Adı :.........................................
Adı ve Soyadı :.........................................
Sınıfı :.........................................
Numarası :.........................................
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini gözlemlemeniz 4. KLARNETTE MAKAMSAL UYGULAMALAR
amacıyla hazırlanmıştır.
(KARCIĞAR MAKAMI)
Çok Kabul
Sıra Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar iyi İyi Orta edilebilir Zayıf
No
5 4 3 2 1
1 Hicaz dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
2 Hicaz beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
3 Nevada buselik çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
4 Nevada rast beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
5 Hüseynide uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
6 Hüseynide hicaz dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
7 Hicaz humayun dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
8 Hicaz dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
9 Hicaz uzzal dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
10 Zirgüleli hicaz dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
11 Hicaz makamında yazılmış zamanlı eserleri çalabilir.
12 Hicaz makamında yazılmış sekiz zamanlı eserleri çalabilir.
TOPLAM
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 60’tır. En düşük puan 12’dir. Öğ-
renciniz bu ölçekten 100 üzerinden 60 ve üzerinde aldıysa bu öğrenme için başarı düzeyi yeterli
demektir. 59 puan veya altında bir puan aldıysa önceki öğrenmeleri tekrar etmesini sağlayınız.
Öğrencinin aldığı puan . 100
60
142