Page 164 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 164
4. ÜNİTE 4. ÜNİTE
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Arkadaşınızın çalışma-
larını en doğru yansıtan seçeneğe (+) işareti koyunuz.
Etkinlik Adı : Arkadaşının
Uygulayanın Adı ve Soyadı :.............................................
Adı ve Soyadı :................................... Sınıfı :.............................................
Numarası :...........................................
Tarih :.............................................
Sıra ÖLÇÜTLER EVET KISMEN HAYIR
No
1 Klarnet ile uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
2 Klarnet ile nevada hicaz beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
3 Klarnet ile karcığar dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
Klarnet ile karcığar makamında yazılmış beş zamanlı eserleri
4
çalabilir.
Klarnet ile karcığar makamında yazılmış altı zamanlı
5
eserleri çalabilir.
AKRAN DEĞERLENDİRME: Değerlendirme sonucunda “Hayır” cevaplarını bir kere daha gözden
geçiriniz. Öğrenme faaliyetini tekrar etmesi konusunda arkadaşınızı uyarınız. Bölüm cevaplarınız
“Evet” ise arkadaşınıza bir sonraki öğrenme faaliyetine geçmesini öneriniz.
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
Not: Bu uygulamada öğrenciye not verilemez, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde
saklanabilir.
162