Page 164 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 164

4. ÜNİTE                                                                                                                                                                                                                                                                4. ÜNİTE






                                      AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU




          YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Arkadaşınızın çalışma-
          larını en doğru yansıtan seçeneğe (+) işareti koyunuz.



          Etkinlik Adı  :                                   Arkadaşının
          Uygulayanın                                       Adı ve Soyadı :.............................................
          Adı ve Soyadı :...................................  Sınıfı      :.............................................
                                                            Numarası      :...........................................
                                                            Tarih         :.............................................


           Sıra                         ÖLÇÜTLER                                 EVET      KISMEN       HAYIR
           No

             1   Klarnet ile uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
             2   Klarnet ile nevada hicaz beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.

             3   Klarnet ile karcığar dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.

                 Klarnet ile karcığar makamında yazılmış beş zamanlı eserleri
             4
                 çalabilir.
                 Klarnet ile karcığar makamında yazılmış altı zamanlı
             5
                 eserleri çalabilir.





           AKRAN DEĞERLENDİRME: Değerlendirme sonucunda “Hayır” cevaplarını bir kere daha gözden
           geçiriniz. Öğrenme faaliyetini tekrar etmesi konusunda arkadaşınızı uyarınız. Bölüm cevaplarınız
           “Evet” ise arkadaşınıza bir sonraki öğrenme faaliyetine geçmesini öneriniz.





           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ..................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ..................................................................................................................................................................................


           Not: Bu uygulamada öğrenciye not verilemez, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde
                  saklanabilir.











                                                            162
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169