Page 96 - ÇALGI EĞİTİMİ | VURMALI ÇALGILAR 11
P. 96

KAYNAKÇA






            •   C. H. ÇUHADAR, Müziksel Zeka, Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu Bildirisi, Pamukkale Üniversitesi
                Eğitim Fakültesi, Denizli, 26-28 Nisan 2006.
            •   Ç. TUNÇAY,  Atatürk Döneminde Müzik Alanında Yapılan Çalışmalar, İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Atatürk
                İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, 2009.
            •   E. K. SABUNCU, Andante Dergisi, Sayı 129, 2017.
            •   E. MAESTRE, Latin Perküsyon ve Latin Müzik Tarihi, İstanbul: Bemol Müzik Yayınları, 2005.
            •   M. AYDINER, Türk Beşleri'nin Eserlerinde Gelenekli Müziklerimize İlişkin Unsurların Kullanımları ve Bu
                Unsurların Kullanımları Ekseninde İki Örnek Piyano Eserinin Analizi. Niğde: Niğde Ömer Halisdemir
                Üniversitesi, Bildiri, 2014.
            •   M. Z. ALTAN, Eğitim, Çoklu Zeka Kuramı ve Çoklu Zeka Kuramında Onuncu Boyut: Ahlaki Zeka, Fırat
                Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 22, Sayı: 1, Elazığ, 2012.
            •   T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Eğitimi Vurmalı Çalgılar Dersi Öğretim Programı,
                Ankara: Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, 2016.
            •   Türkiye Dans Sporları Federasyonu (TDSF), Salsa El Kitabı, 2014.
            •   https://tr.wikiquote.org/wiki/Mustafa_Kemal_Atat%C3%BCrk/Cumhuriyet,_Devlet,_Demokrasi
                 Erişim Tarihi: 27.12.2017




















































                                                                                                         95
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100