Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ BAĞLAMA 12
P. 91

KAYNAKÇA


             •   Azadovski, M. (1992). Sibirya’dan Bir Masal Anası (Çev. İlhan Başgöz). Ankara: Kültür Bakanlığı
                 Yayınları.
             •   Kabaağaçlı, C. Ş. (Halikarnas Balıkçısı). (1985). Hey Koca Yurt. Ankara: Bilgi Yayınevi.
             •   Bascom, W. (1965). Four Fonction of Folklore. A. D. (Ed.) içinde, The Study of Folklore (s. 279-
                 298). New Jersey: Enleiood Clifts: Printice-Hall Inc.
             •   Başgöz, İ. (2008). Türkü. İstanbul: Pan Yayıncılık:129.
             •   Ferris, W. (1997). Halk Şarkıları ve Kültür: Charles Seeger ve Alan Lomax (Çev. F. Gülay
                 Mirzaoğlu). Milli Folklor V, 34, 87-93.
             •   Nettl, B. (1994). Musical Thinking and Thinking About Music in Ethnomusicology: An Essay of Personal
                 Interpretatıon. The Journal of Aesthetics and Art Criticsim, 139-147.
             •   Parlak, E. (2016). Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Sosyokültürel Gelişmeler Bağlamında
                 Yöntem ve Yaklaşımlar Açısından Bağlama İcrası ve Eğitimi, 1. Uluslararası Nida Tüfekçi Bağlama
                 Sempozyumu, İstanbul Türk Müziği Devlet Konservatuvarı Yayınları: 11.
             •   Parlak, E. (2000). Türkiyede El ile (Şelpe) Bağlama Çalma Geleneği ve Çalış Teknikleri. Ankara: Kül-
                 tür Bakanlığı Yayınları.
             •   Williams, R. (1993). Kültür (Çev. Suavi Aydın). Ankara: İmge Yayınları.
             •   Algı, S. (2006). Üniversitelerimizin Müzik Eğitim Fakültelerine Bağlı Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalla-
                 rında Bağlamada Yöresel Tezene Tavırlarının Kullanım Durumlarına Yönelik Bir Çalışma. Konya: Sel-
                 çuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı Müzik
                 Öğretmenliği Bilim Dalı Yüksek Lisans Tezi.
             •   Doğanışık, N. (1987). Azeri Ağzına ve Musikisine Genel Bakış. İstanbul: İ.T.Ü. Türk Müziği Devlet
                 Konservatuvarı Bitirme Tezi.
             •   Duygulu, M. (2014). Türk Halk Müziği Sözlüğü. Ankara: Pan Yayıncılık.
             •   Ersoy, İ. (2007). Türkiye’de Uluslaşma Sürecinde Bir Simge Olarak “Bağlama”. “Türk Müziğinde
                 Çalgılar” Uluslararası Sempozyumu (s. 268-278). Kocaeli: Motif Vakfı Yayınları.
             •   Hacıbeyov, Ü. (1985). Azerbaycan Halk Müziğinin Esasları. Bakü: Yazıcı Neşriyatı.
             •   Okdoğu, O. (1996). Türk Müziği’nde Türler ve Biçimler. İzmir: Ege Üniversitesi Basımevi.
             •   Özbek, M. (1998). Türk Halk El Kitabı I Terimler Sözlüğü. Ankara: Atatürk Yüksek Kurumu Atatürk
                 Kültür Merkezi Yayını.
             •   Soysal, F. (2012). Rast Muğamı Çerçevesinde Azerbaycan Muğam Kavramı, İstanbul: Marmara Üni-
                 versitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlahiyat Anabilim Dalı İslam Tarihi Ve Sanatları Bilim Dalı Dok-
                 tora Tezi.
             •   Turunç, A. Serhat (2011). Türkiye’de Tar Eğitiminde Görülen Problemler ve Çözüm Yolları. İstanbul:
                 İstanbul Teknik Üniversitesi Sanatta Yeterlilik Tezi.
             •   Keskin, F. (2011). Üzeyir Hacıbeyli’nin “Er ve Arvad”, “O Olmasın Bu Olsun” ve “Arşın Mal Alan”
                 İsimli Piyeslerinin İncelenmesi. Ankara: Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü (Basılmamış
                 Yüksek Lisans Tezi).
                                        GENEL AĞ KAYNAKÇASI


             •   http://dergipark.gov.tr/download/article-file/28781. 23.07.2018. 00:26.
             •   https://bpakman.wordpress.com/baku-2010-fotograflar/azerbaycan-muzigi/azerbaycan-ulu-
                 sal-marsi/uzeyir-hacibeyov/. 23.07.2018. 00:31.
             •   http://www.mersinkulturturizm.gov.tr/TR,73147/silifke.html . 29.07.2018. 00:41.
             •   http://www.mersinkulturturizm.gov.tr/TR-73147/silifke.html. 29.09.2018. 02:39.


                                                                                                             89
   86   87   88   89   90   91   92   93   94