Page 85 - ÇALGI TOPLULUKLARI TSM 12
P. 85
120
=
3
3
3
3
3
3
TESLİM
5
3
3
7
SON
2. HANE
9
3
3. HANE
13
14
3
3
3
3
1
1. ÜNİTE 11 Usulü: Aksak semai 1. HANE 3 3 3 3 3 MUHAYYER-KÜRDÎ SAZ SEMAİSİ 3 3 3 3 3 Beste: Sadi Işılay
ÇEŞİTLİ MAKAMLAR VE ESER UYGULAMALARI II
15
Usulü: Yürük semai
4. HANE
17
1. 2.
20
3 3
23
3 3 3 3
26
DINLETI ZAMANI
“Çeşitli Makamlar ve Eser Uygulamaları II” ünitesinde hicaz ailesi, nihâvend, kürdili-hicazkâr ve muhayyer-kürdî
makamlarında çaldığınız eserleri genel ağda video veya müzik paylaşım sitelerini kullanarak dinleyiniz.
a) Dinlediğiniz eserlerden kendi beğeni listenizi oluşturarak arkadaşlarınızla ortak bir dinleti programı hazırla-
yınız.
b) Aşağıdaki basamakları uygulayarak çalışmanızı tamamlayınız.
- Eserleri seçerken birbirinizin fikirlerine saygılı olunuz.
- Seçtiğiniz eserleri arkadaşlarınızla beraber çalışarak dinletiye hazırlanınız.
- Görev dağılımı yaparken adaletli bir şekilde ve iş birliği içinde hazırlıklarınızı planlayınız.
- Oluşturduğunuz dinleti programını öğretmeninize dinleterek eksiklerinizi gideriniz ve varsa öğretmeninizin
önerilerini alınız.
- Dinleti öncesi bol bol prova yaparak performansınızı denetleyiniz.
- Dinleti programının sonunda hem kendi performansınızla ilgili hem de yardımlaşmanın önemi ile ilgili
düşüncelerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız. 2
83