Page 85 - ÇALGI TOPLULUKLARI TSM 12
P. 85

120
                    =
                                                      3
                                              3
             3
                                                                                               3
                                                      3
                                               3
                     TESLİM
             5
                             3
                                                3
             7
                                                                                                   SON
                    2. HANE
             9
                                                  3
                    3. HANE
             13
             14
                                                      3
                                            3
                                                                3
                       3
                                                           1
 1. ÜNİTE    11  Usulü: Aksak semai 1. HANE 3  3 3  3  3 MUHAYYER-KÜRDÎ SAZ SEMAİSİ  3  3  3  3  3 Beste: Sadi Işılay
                                                           ÇEŞİTLİ MAKAMLAR VE ESER UYGULAMALARI II
             15
                Usulü: Yürük semai
                      4. HANE
            17
              1.                             2.
             20
                                                                       3                3


             23


                     3                        3                3                   3



            26








                      DINLETI ZAMANI



               “Çeşitli Makamlar ve Eser Uygulamaları II” ünitesinde hicaz ailesi, nihâvend, kürdili-hicazkâr ve muhayyer-kürdî
               makamlarında çaldığınız eserleri genel ağda video veya müzik paylaşım sitelerini kullanarak dinleyiniz.




                 a) Dinlediğiniz eserlerden kendi beğeni listenizi oluşturarak arkadaşlarınızla ortak bir dinleti programı hazırla-
                    yınız.
                 b) Aşağıdaki basamakları uygulayarak çalışmanızı tamamlayınız.
                   - Eserleri seçerken birbirinizin fikirlerine saygılı olunuz.

                   - Seçtiğiniz eserleri arkadaşlarınızla beraber çalışarak dinletiye hazırlanınız.
                   - Görev dağılımı yaparken adaletli bir şekilde ve iş birliği içinde hazırlıklarınızı planlayınız.
                   - Oluşturduğunuz dinleti programını öğretmeninize dinleterek eksiklerinizi gideriniz ve varsa öğretmeninizin
                    önerilerini alınız.
                   - Dinleti öncesi bol bol prova yaparak performansınızı denetleyiniz.
                  - Dinleti programının sonunda hem kendi performansınızla ilgili hem de yardımlaşmanın önemi ile ilgili
                    düşüncelerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız.  2








                                                                                                       83
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90