Page 104 - ÇALGI EĞİTİMİ | KLARNET 11
P. 104
3. ÜNİTE
3. Ünite
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
1. Aşağıdaki porte üzerinde yerinde segâh beşlisinin notalarını çıkıcı ve inici olarak gösteriniz.
2. Aşağıdaki porte üzerinde eviçte hicaz dörtlüsünün notalarını çıkıcı ve inici olarak gösteriniz.
3. Aşağıdaki porte üzerinde segâh makamı dizisini inici ve çıkıcı olarak gösteriniz.
4. Aşağıda verilen segâh makamına ait seslerin hangi notaya karşılık geldiğini yazınız.
Durak sesi:
Güçlü sesi:
Yeden sesi:
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı ve Soyadı :
Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Klarnette Makamsal Uygulamalar (Segâh
Makamı)” ünitesindeki kazanımlarımızı en doğru şekilde ifade eden seçeneğe (+) işareti koyunuz.
Kabul
Sıra İyi Orta Zayıf
Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar Edilebilir
No
4 3 2 1
1 Segâh beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
2 Eviçte hicaz dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
3 Segâh makamı dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
4 Segâh makamındaki dokuz zamanlı eserleri çalabilirim.
5 Segâh makamındaki on zamanlı eserleri çalabilirim.
Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım: ................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
102