Page 127 - ÇALGI EĞİTİMİ | KLARNET 11
P. 127
HÜZZAM MAKAMI
4. Ünite
4. Ünite
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
1. Aşağıdaki porte üzerinde yerinde hüzzam beşlisinin notalarını çıkıcı ve inici olarak gösteriniz.
2. Aşağıdaki porte üzerinde eviçte hicaz dörtlüsünün notalarını çıkıcı ve inici olarak gösteriniz.
3. Aşağıdaki porte üzerinde hüzzam makamı dizisini gösteriniz.
4. Aşağıda verilen hüzzam makamına ait seslerin hangi notaya karşılık geldiğini yazınız.
Durak sesi:
Güçlü sesi:
Yeden sesi:
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı :
Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Klarnette Makamsal Uygulamalar
(Hüzzam Makamı)” ünitesindeki kazanımlarımızı en doğru şekilde ifade eden seçeneğe (+) işareti koyunuz.
Kabul
Sıra İyi Orta Zayıf
Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar Edilebilir
No
4 3 2 1
1 Hüzzam beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
2 Eviçte hicaz dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
3 Hüzzam makamı dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilirim.
4 Hüzzam makamındaki dokuz zamanlı eserleri çalabilirim.
5 Hüzzam makamındaki on zamanlı eserleri çalabilirim.
Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım: .......................................................................................
.........................................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
125