Page 257 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 12
P. 257
KAYNAKÇA
Say, A. (2001). Müziğin kitabı. Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
Uçan, A. (2012). Eduard Zuckmayer ve Cumhuriyet müzik eğitimi. Müzik Eğitimi Yayınları
Kitabevi.
Aktüze, İ. (2003). Müziği anlamak ansiklopedik müzik sözlüğü. Pan Yayıncılık.
Özkan, İ. H. (1984). Türk musikisi nazariyatı ve usulleri kudüm ve velveleleri. Ötüken
Aydoğan, T. (2020) Atatürk’ün İzindekiler (Cumhuriyet’in unutulan kahramanları). Bilgi Ya-
yıncılık.
Tanrıkorur, C. (1996) Müzik kültür dil. Dergâh yayınları. Hacıev, P. (2019). Temel müzik teo-
risi. Pan Yayıncılık.
Levitin, D. (2015). Müziğin beyindeki etkisi. Pegasus Yayınları.
Sevsay, E. (2019). Orkestarasyon çalgılama ve orkestralama sanatı. Yapı Kredi Yayınları.
Webern, A. (1996). Yeni müziğe doğru. Pan Yayıncılık.
Tarman, S. (2013). Atatürk ve müzik. Müzik Eğitimi Yayınları.
Sözer, V. (1996). Müzik ansiklopedik sözlük. Remzi Kitabevi.
Kenndy, M. (1996). Concise dictionary of music. Oxford University Press.
Selanik, C. (1996). Müzik sanatının tarihsel serüveni. Doruk Yayınları.
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi, Klarnet
Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, 2022, Ankara.
ESER KAYNAKÇASI
Sol bemol majör (etüt): İbrahim ACER
Sol bemol majör eser (beste): İbrahim ACER
Mi bemol minör (etüt): İbrahim ACER
Mi bemol minör eser(beste): İbrahim ACER
Fa diyez majör (etüt): İbrahim ACER
Fa diyez majör eser (beste): Korcan DİRİK
Re diyez minör (etüt): İbrahim Acer
Re diyez minör eser (beste): Korcan DİRİK
Saba eser (beste): Timur SARICA
La diyez minör (etüt): İbrahim ACER
Do bemol majör (etüt): İbrahim ACER
La bemol majör (etüt): İbrahim ACER
Do bemol majör eser (beste): İbrahim ACER
La bemol minör eser (beste): İbrahim ACER
Do diyez majör eser (beste): Korcan DİRİK
La diyez minör eser (beste): Korcan DİRİK
Fa majör eser (beste): İbrahim ACER
Kaynakça APA 6’ya göre hazırlanmıştır.
CEVAP ANAHTARI GÖRSEL VE GENEL AĞ KAYNAKÇASI
Cevap anahtarlarına ulaşmak için Görsel kaynakçaya ulaşmak için
QR kodunu okudunuz QR kodunu okudunuz
255

