Page 55 - ÇALGI EĞİTİMİ BAĞLAMA 9
P. 55

Bağlama Çalmada Temel Davranışlar      2





                                          Uygulama 2


                 Aşağıda  verilen  etüdü  tezene  vuruşlarına,  parmak  numaralarına  ve  metronom  değerine
                 dikkat ederek çalgınızla seslendiriniz.
















                  3










                  4















                                  Etkinlik 4


                 Öğrenmiş olduğunuz tezene vuruş tekniklerinin çalgınızı çalmada size sağladığı katkıları
                 aşağıda boş bırakılan yere yazınız.
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................
                 ................................................................................................................................................









                                                                                                       53
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60