Page 97 - ÇALGI EĞİTİMİ KAVAL 9
P. 97

KAYNAKÇA




                 •   Akdemir, K. (2006). Dört Yıllık Müzik Eğitimi Veren Yüksek Öğretim Kurumlarında ve Konservatuvarlarda Dilsiz
                    Çoban Kavalı Çalma Teknikleri ve Eğitim Müfredatı. İstanbul: Haliç Üniversitesi (Yayınlanmamış Yüksek Lisans
                    Tezi).

                 •   Aydın, A. (2021). Dilsiz Kaval Metodu. Ankara: Gece Kitaplığı.
                 •   Aydın, A. (2015). Türkiye’de Dilsiz Kaval için Yapılmış Metodolojik Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme. Ordu: Ordu
                    Üniversitesi.
                 •   Aydın, A. (2020). Yaşayan İnsan Hazinelerinden Tokatlı Yaşar Güç ve Dilli Kaval İcrâcılığının Tahlîli. Ankara: Hacı
                    Bayram Veli Üniversitesi.

                 •   Akın, H. (2015). Adalet Zulmedenleri Terbiye Metodudur. İstanbul Eğitim ve Kültür Dergisi. İstanbul: İstanbul Milli
                    Eğitim Müdürlüğü Yayınları, Sayı 9.

                 •   Başkal, Yrd. Doç. Dr. Z. (2010). Yunus Emre Her Dem Yeniden Doğmayı Nasıl Başarıyor? İstanbul: İBB Kültürel ve
                    Sosyal İşler Daire Başkanlığı Kültür Müdürlüğü Yayınları.

                 •   Ceyhan, A. ve ÖZDEMİR. M. (2013). Hz. Ali’ye Ait Yüz Sözün Manzum Bir Tercümesi. İstanbul: Divan Edebiyatı
                    Araştırmaları Dergisi. Sayı 10.

                 •   Çiçek, H. (2017). Dostluğa Övgü: Cicero ve Mevlana. Van: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Der-
                    gisi.
                 •   Emnalar, A. (1998). Türk Halk Müziği ve Nazariyatı. İzmir: Ege Üniversitesi Basımevi.

                 •   Gazimihal, M.R. (1975). Türk Ötkü Çalgıları. Kültür Bakanlığı Milli Folklor Araştırma Dairesi Yayınları 12. Ankara:
                    Ankara Üniversitesi Basımevi.

                 •   Hoşsu, M. (1997). Geleneksel Türk Halk Müziği Nazariyatı. İzmir: Peker Ambalaj. Kâğıt San. Tic. LTD.
                 •   Karakoç, B. T. (2019). Türkiye’de Dilsiz Kaval Yapım Teknikleri ve İcraya Yansımaları. Ordu: Ordu Üniversitesi.
                 •   Karakoç, S. (2019). Türk Müziği Eğitimi Veren Konservatuvarlarda Dilsiz Kaval Sazının Meslek Çalgısı Olarak
                    Tercih Durumuna Yönelik Tespitler. Malatya: İnönü Üniversitesi.
                 •   Kastelli, A. S. (2004). Türk Halk Oyunlarında Kullanılan Nefesli Çalgıların Orkestrasyon İçindeki Kullanımı ve
                    Yörelere Göre İncelenmesi. İzmir: Ege Üniversitesi.
                 •   Kaya, E. (2007). Doğu Karadeniz Müzik Kültürü İçerisinde Nefesli Sazların Yeri. Kayseri: Erciyes Üniversitesi.

                 •   Koyuncu, V. F. (2019). Trabzon ve Çevresinde Kullanılan Dilli Kavalın İcra Teknikleri ve Dilsiz Kavala Adaptas-
                    yonu. Ankara: Hacı Bayram Veli Üniversitesi.
                 •   Kurt, B. (2019). Türkiye’de Dilsiz Kaval İcracılarının Kaval Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Van:
                    Yüzüncü Yıl Üniversitesi.
                 •   Ögel, B. (1987). Türk Kültür Tarihine Giriş. Kültür ve Turizm Bakanlığı Yayınları. 1. Baskı. Ankara: Başbakanlık
                    Basımevi.
                 •   Parlak, E. (2012). Anadolu Türkmen Müzik Sanatında Bir Abdal Deha: Neşet Ertaş. Türk Kültürü ve Hacı Bektaş
                    Velî Araştırma Dergisi. Ankara: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi.
                 •   Say, A. (2002). Müzik Sözlüğü. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
                 •   Tarlabaşı, B. (1991). Ortaöğretim İçin Kaval Metodu. İstanbul: Bilmen Basım ve Yayınevi.

                 •   T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü. (2022). Güzel Sanatlar Lisesi Kaval Dersi
                    9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı.

                 •   Tdk. (2005). Türkçe Sözlük. Ankara: Tdk Yayınları.








                                                                                                                  95
   92   93   94   95   96   97   98