Page 205 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 9
P. 205

KAYNAKÇA




            Deniz, Ü. (2015).Türk Beşleri tarafından çokseslendirilmiş olan türkülerin armoni anlayışı bakı

            mından incelenmesi. (Yayımlanmamış doktora tezi). İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
            Malatya.

            Eteke, C.G. (2006). Klarnetin üçüncü oktavı üzerindeki seslerinde karşılaşılan çalma problemleri
            ve çözümleri. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sos

            yal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.

            Gönül, M. ve Altıntuğ, O. (2014). Dinler ve mûsikî. İstem Dergisi. Sayı 24, s. 43-62.
            Karolyi, O. (1965). Müziğe giriş. İstanbul: Pan Yayıncılık.

            Keskin, H. (2017). Solunum fonksiyonları ile klarnet çalma performansı arasındaki ilişkilerin in
            celenmesi. (Yayımlanmamış doktora tezi). Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Ensti

            tüsü, Bolu.

            Önen, U. (2007). Ses kayıt ve müzik teknolojileri. İstanbul: Çitlembik Yayınları.
            Özgür, Ü. (2001). Antik Yunan modlarından ortaçağ (kilise) modlarına. G.Ü. Gazi Eğitim Fakülte

            si Dergisi, Cilt 21(Sayı 2), s.169-178.

            Özkan, İ. H. (1984). Türk mûsıkîsi nazariyatı ve usulleri kudüm velveleleri. İstanbul: Ötüken.
            Özparlak, Ö. (2019). Başlangıç klarnet eğitimi için tonal sistem ile ilişkilendirilmiş makamsal

            müzik eğitimine yönelik bir çalışma modeli önerisi. (Yayımlanmamış doktora tezi). Gazi Üniversi
            tesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

            Tuğrul, E. G. (2017). W. A. Mozart’ın müziğini şekillendiren etkiler: çağdaşı besteciler, müzik stil

            ve akımları, toplumsal koşullar. İdil Dergisi, Cilt 6(Sayı 35), s.2097-2118. doi: 10.7816.
            Tunca, O. (2020). 60 dakikada klasik müzik. İstanbul: Boyut Yayın Grubu.


            T.C. Milli Eğitim Bakanlığı,  Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi,

            Klarnet Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, 2022, Ankara.






























                                                            203
   200   201   202   203   204   205   206   207