Page 205 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 9
P. 205
KAYNAKÇA
Deniz, Ü. (2015).Türk Beşleri tarafından çokseslendirilmiş olan türkülerin armoni anlayışı bakı
mından incelenmesi. (Yayımlanmamış doktora tezi). İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
Malatya.
Eteke, C.G. (2006). Klarnetin üçüncü oktavı üzerindeki seslerinde karşılaşılan çalma problemleri
ve çözümleri. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sos
yal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Gönül, M. ve Altıntuğ, O. (2014). Dinler ve mûsikî. İstem Dergisi. Sayı 24, s. 43-62.
Karolyi, O. (1965). Müziğe giriş. İstanbul: Pan Yayıncılık.
Keskin, H. (2017). Solunum fonksiyonları ile klarnet çalma performansı arasındaki ilişkilerin in
celenmesi. (Yayımlanmamış doktora tezi). Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Ensti
tüsü, Bolu.
Önen, U. (2007). Ses kayıt ve müzik teknolojileri. İstanbul: Çitlembik Yayınları.
Özgür, Ü. (2001). Antik Yunan modlarından ortaçağ (kilise) modlarına. G.Ü. Gazi Eğitim Fakülte
si Dergisi, Cilt 21(Sayı 2), s.169-178.
Özkan, İ. H. (1984). Türk mûsıkîsi nazariyatı ve usulleri kudüm velveleleri. İstanbul: Ötüken.
Özparlak, Ö. (2019). Başlangıç klarnet eğitimi için tonal sistem ile ilişkilendirilmiş makamsal
müzik eğitimine yönelik bir çalışma modeli önerisi. (Yayımlanmamış doktora tezi). Gazi Üniversi
tesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Tuğrul, E. G. (2017). W. A. Mozart’ın müziğini şekillendiren etkiler: çağdaşı besteciler, müzik stil
ve akımları, toplumsal koşullar. İdil Dergisi, Cilt 6(Sayı 35), s.2097-2118. doi: 10.7816.
Tunca, O. (2020). 60 dakikada klasik müzik. İstanbul: Boyut Yayın Grubu.
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi,
Klarnet Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, 2022, Ankara.
203