Page 177 - ÇALGI EĞİTİMİ KONTRBAS 9
P. 177
KAYNAKÇA
Çalışır, F. (2006). Müzik dili sözlüğü. Ankara: Evrensel Yayınevi.
Emery, C. (1988). Bass is best! 1. London: Yorke Edition.
Feridunoğlu, L. (2004). Müziğe giden yol. İstanbul: İnkılap Kitabevi.
Hartley, K. (1980). Double bass solo 1. Oxford: Oxford University Press.
Hertl, F. (1965). Elementarschule für kontrabass. Prag: Statni Hudebni Vynavatekstvi.
İlyasoğlu, E. (1989). Yirmi beş Türk bestecisi. İstanbul: Pan Yayıncılık.
Lajos, M. (1955). Double bass method-vol.1. Budapest: Editio Musica Budapest.
Laska, G. (1937). Kontrabass schule. Leipzig: Veb Breitkopf&Hartel Musikverlag.
Nanny, E. (1920). Methode compléte pour la contrebasse. Paris: Alphonse Leduc.
Rakov, L. (1987). Pieces for double bass. Moskova: Moskova Music.
Say, A. (1994). Müzik tarihi. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
Say. A. (2001). Müziğin kitabı. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
Süskind, P. (1989). Kontrabas. İstanbul: Kıyı Yayınevi.
Tekin, H. (1993). Eğitimde ölçme ve değerlendirme. Ankara: Yargı Kitap ve Yayınevi.
Trumpf, K. (1983). Leichte spielstücke für kontrabass und klavier. Leipzig: Deutscher Verlag für
Musik.
Uçan, A. (1994). İnsan ve müzik-insan ve sanat eğitimi. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
Eryılmaz, Uğur. (2012). Viyana klasik döneminde kontrbas çalgısının yeri. (Yayımlanmamış
yüksek lisans tezi). Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Afyon.
Tokgöz, H. (2019). Kontrabas çalmaya yeni başlayanlar için sağ el ve sol el teknikleri, duruş
pozisyonları, metod ve egzersiz önerileri. (Sanatta yeterlilik tezi). İstanbul Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi,
Çalgı Eğitimi Kontrbas Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, 2022, Ankara.
GÖRSEL KAYNAKÇASI
175