Page 74 - ÇALGI EĞİTİMİ UT 9
P. 74
2. ÜNİTE
2. Ünite
? ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru şekilde yansı-
tan seçeneğe ( X ) işareti koyunuz.
Kabul
İyi Orta Zayıf
GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR Edilebilir
4 3 2 1
1 Açık telde üst ve alt mızrap vuruşlarını uyguladım.
Mızrap hareketlerini uygulayarak udun tellerinden
2
dolgun ses ürettim.
II. pozisyonda sol (gerdâniye) telinde birinci par-
3
mak ile la (muhayyer) perdesini uyguladım.
4 İki komşu telde üst ve alt mızrap vuruşlarını uyguladım.
II. pozisyonda bûselik makamını oluşturan sesleri
5
uyguladım.
II. pozisyonda mâhur makamını oluşturan sesleri Kavramlar Neler Öğreneceksiniz? Ünite Konuları
6
uyguladım.
II. pozisyonda la (dügâh) telinde birinci ve ikinci parmak
7 • Ritmik • Bûselik Makamı Dizisinde Rit- • 3.1. Bûselik Makamı
ile si (bûselik), do (çargâh) perdelerini uyguladım. • Melodik mik Etüt, Melodik Etüt ve Eser • 3.2. Mâhur Makamı
II. pozisyonda mi (hüseynî-aşiran) telinde birinci, • Eser Uygulamaları • 3.3. Rast Makamı
8 ikinci ve üçüncü parmak ile fa diyez (geveşt), sol • Etüt • Mâhur Makamı Dizisinde Ritmik • 3.4. Uşşak Makamı
Etüt, Melodik Etüt ve Eser Uy-
(rast), sol diyez (nim zirgüle) perdelerini uyguladım. • Usul gulamaları • 3.5. Hüseynî Makamı
II. pozisyonda si (kaba bûselik) telinde birinci ve • Rast Makamı Dizisinde Ritmik
9 ikinci parmak ile do diyez (kaba hicaz), re (yegâh) • Makam Etüt, Melodik Etüt ve Eser Uy- • 3.6. Bayatî Makamı
perdelerini uyguladım. • Şarkı gulamaları
II. pozisyonda fa diyez (kaba geveşt) telinde birinci • Beste • Uşşak Makamı Dizisinde Ritmik
Etüt, Melodik Etüt ve Eser Uy-
10 ve ikinci parmak ile sol diyez (kaba zirgüle), la (kaba • Güfte gulamaları
dügâh) perdelerini uyguladım. • Metronom • Hüseynî Makamı Dizisinde Rit-
mik Etüt, Melodik Etüt ve Eser
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım: Uygulamaları
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… • Bayatî Makamı Dizisinde Ritmik
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Etüt, Melodik Etüt ve Eser Uy-
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… gulamaları
Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değerlendirmelerin
sonuçlarına göre not verilmemelidir (Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için portfolyo dos-
yalarında saklanabilir).
72