Page 114 - Disiplinler Arası Ödev Rehberi
P. 114

Ortaöğretim Genel Müdürlüğü





               E     KAYNAKÇA


               Aybek, B. (2001). Disiplinlerarası (bütünleştirilmiş) öğretim yaklaşımı. Eğitim Araştırmaları
               Dergisi, 3, 1-7.
               Aydın, G. ve Balım, A. G. (2008). Yapılandırmacı yaklaşıma göre modellendirilmiş disiplinler
               arası uygulama: Enerji konularının öğretimi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
               Dergisi, 38(2), 145-166.
               Başol, G. (2016). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi.

               Doğan, N. (2019). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi.
               Erickson, H.L. (1995). Stirring the head, heart, and soul (redefining curriculum and instructi-
               on). California: Corwin Press, Inc.
               Goshen Central School District Goshen, [GCSDG]. (September 2007). Homework guideli-
               nes, www.gcsny.org/district/Publications/HomeworkGuidelines.pdf Erişim tarihi:09.12.2022

               Gürkan, B. (2015). Dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde kavramsal anlama becerilerinin
               geliştirilmesinde bağlamsal öğrenme yaklaşımına dayalı disiplinler arası öğretim uygulama-
               ları: bir durum çalışması. Yayımlanmamış doktora tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler
               Enstitüsü, Adana.
               Jacobs, H.H. (1989). Design options for an integration curriculum, H. H. Jacobs (Ed). Inter-
               disciplinary curriculum: Design and implementation. Alexandria, VA: ASCD.
               Karakuş, M. ve Aslan, S. (2016). İlkokulda disiplinlerarası öğretime yönelik mevcut durumun
               incelenmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1325-1344.

               Karakuş, M., Turhan-Türkkan, B. ve Karakuş, F. (2017). Fen bilgisi ve ilköğretim matematik
               öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi. İlköğretim Online
               (elektronik), 16(2), 509-524.

               Köstüklü, N. (2001). Sosyal Bilimler ve Tarih Öğretimi, Günay Ofset, Konya
               Özkök, A. (2005). Disiplinlerarası yaklaşıma dayalı yaratıcı problem çözme öğretim prog-
               ramının yaratıcı problem çözme becerisine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
               Dergisi, 28, 159-167.
               Ortaöğretim Genel Müdürlüğü. (2022). Sınıf İçi Değerlendirme.

               Şen, E. ve Karagül, S. (2020). Kurmaca metinleri değerlendirmeye yönelik rubrik geliştirilme-
               si: geçerlik ve güvenirlik çalışması. Turkish Studies - Education, 15(3), 1951-1961. https://
               dx.doi.org/10.29228/TurkishStudies.41821

               Yıldırım, A.  (1996).  Okul  öncesi  ve  sınıf  öğretmenlerinin  disiplinlerarası  yaklaşımın  temel
               eğitimde kullanımına yönelik görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12,
               89-94.

               Yurttaş, A., Erdaş Kartal, E. ve Çağlar, A. (2020). Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disip-
               linlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri. IBAD Sosyal Bilimler
               Dergisi, (8), 226-243.




           114
   109   110   111   112   113   114   115