Page 102 - MAtematik sınıf içi değerlendirme
P. 102

MATEMATİK           SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME



              SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 1


                                              Öz ve Akran Değerlendirme


          Bu form grup olarak çalışmalarınızı değerlendirmek üzere hazırlanmıştır. Aşağıdaki her ifadeyi okuyunuz. Bu
          ifadelere göre önce gruptaki arkadaşlarınızı, son sütunda ise kendinizi değerlendiriniz.

          Buna göre; “5: Çok iyi, 4: İyi, 3: Orta, 2: Kabul edilebilir, 1: Geliştirilmesi gerekli” olarak dereceleyiniz.



          Değerlendirme yapan öğrencinin adı soyadı:



                                                                                  1. Öğrencinin Adı     ....…………………     2. Öğrencinin Adı     ....…………………     3. Öğrencinin Adı     ....…………………




                 Performans görevi öncesi/ süreci/ sonrası davranışlar                                   Ben






             Konu ile ilgili temel kavramları bilir/bilirim.

             Çalışma için kullanacağı materyalleri tanır/tanırım.
             Çalışmayı ilgili kavramları kapsayacak şekilde planlamıştır/planladım.

             Konu ile ilgili atık materyalleri seçmiştir/seçtim.

             Modeli doğru bir şekilde hazırlamıştır/hazırladım.
               Çalışma basamaklarında sinüs teoremini doğru bir şekilde uygulamıştır/
               uyguladım.
             Çalışmada işlem basamaklarını doğru kaydetmiştir/kaydettim.
             Çalışmada istenilen görselleri doğru bir şekilde göstermiştir/gösterdim.

             Grup içinde aktif olarak çalışma sürecine katılmıştır/ katıldım.

             Grup içinde etkili bir iletişim kurmuştur/kurdum.
             Sunumda Türkçe düzgün ve etkili biçimde kullanılmıştır/kullandım.

             Çalışma ile ilgili sorulara net ve doğru cevap vermiştir/verdim.
             Zamanı etkili kullanmıştır/kullandım.

             TOPLAM

          Grup çalışması hakkında genel görüş ve önerileriniz:















        102
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107