Page 121 - EĞİTSEL OYUNLAR 9
P. 121
<http://www.iraztoros.com/oyunun-evreleri-psikolog-bildirir>. (ET: 02.02.2017 13.00).
KAYNAKÇA <http://www.kulturelbellek.com/egitsel-oyun/>. (ET: 24-10-2016 14.45).
<http://www.kulturelbellek.com/oyunun-tarihi-gelisimi/>. (ET: 15.10.2016 11.30).
.Akandere, M. (2003). Eğitici Okul Oyunları. Ankara: Nobel. <http://kurtalansumeranaokulu.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/07/973760/dosyalar/2012_12/08090655_oyunetkinlik-
.Aracı, H. (1999). Okullarda Beden Eğitimi. Ankara: Bağırgan. leri1.pdf>. (ET: 17.11.2016 11.17).
.Başaran, M. (1992). Oyunlarla Spora Hazırlık. İstanbul: Milli Eğitim. <mebk12.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/35/17/.../14034536_antrenmanbilgisi.ppt>. (ET: 02.11.2016 10.22).
.Baykoç, Dönmez, N. (1992). Çocuğun Sosyal ve Duygusal Gelişiminde Oyunun Rolü. Okul Öncesi Dergisi 43, 10-12. <http://www.nef.balikesir.edu.tr/~dergi/makaleler/yayinda/15/EFMED_FZE178.pdf>. (ET: 17.02.2017 16.17).
.Cinel, N. (2006). Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki 3-6 Yaş Çocuğu Olan Anne Babaların Oyuncak ve Oyun Materyal- <http://ozelogretimciyiz.blogcu.com/egitsel-oyunlar/3643985>. (ET: 03.01.2017 15.02).
leri Hakkındaki Görüşlerinin ve Bu Yaş Grubu Çocukların Sahip Oldukları Oyuncak ve Oyun Materyallerinin İncelenmesi. <pelinkilincpinar.blogspot.com/2014/09/egitsel-oyunlar_2.html>. (ET: 03.01.2017 15.00).
(Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara. <http://www.slideshare.net/DrtyolGazimausa/cocuk-ve-oyun?next_slideshow=3>. (ET: 12.01.2017 12.43).
.Çalışkan, N. ve Karadağ, E. (2008). Kuramdan-Uygulamaya İlköğretimde Drama ‘‘Oyun ve İşleniş Örnekleriyle’’. (2. <http://www.tdk.org.tr/index.php?option=com_gts&view=gts> (ET: 02.02. 2017 11.17)
Baskı). Ankara: Anı. <http://www.teknolojioku.com/foto-galeri/teknoloji-ile-ilgili-karikaturler-5013.html>. (ET: 24.01.2017 10.45).
.Çoban, B. ve Ünveren A. (2007). Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi. Ankara: Nobel.
.Ergün, M. (1980). Oyun ve Oyuncak Üzerine 1. Ankara: Milli Eğitim.
.Günay, M. ve Yüce, A. (1996). Futbol Antrenmanının Bilimsel Temelleri. Ankara: Seren. GÖRSEL KAYNAKÇA
.Güven, G. (2006). Kütahya’daki Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Oyun ve Spor Programlarının İncelenip
Değerlendirilmesi. (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kütahya.
.Hazar, M. (1996). Beden Eğitimi ve Sporda Oyunla Eğitim. Ankara: Tubitay.
.İşler, H. ve Hergüner, G. (1999). Türk Sosyal Hayatında Sporun Yeri ve Geleneksel Türk Sporları. Türk Kültürü, 432,
Ankara. http://kitap.eba.gov.tr/karekod/Kaynak.php?KOD=47
.Karakuş, S. ve Işık, U. (2014). Eğitsel Oyunlar Ders Kitabı. Dumlupınar Üniversitesi/Beden Eğitimi ve Spor Yüksek
Okulu/Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü, Kütahya.
.Lenz, A. (2006). Schnelligkeitstraining in Kleinen Spielen. Westerburg: Grin Verlag
.MEGEP. (2009). Meslekî Eğitim ve Öğretim Sisteminin Güçlendirilmesi Projesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Oyun Etkin-
liği I. Ankara.
.Mengütay, S. (1997). Okul Öncesi ve İlkokullarda Hareket Gelişimi ve Spor. İstanbul: Tutibay
.Pilten, P. ve Pilten, G. (2013). Okul Çağı Çocuklarının Oyun Kavramına İlişkin Algılarının ve Oyun Tercihlerinin Değer-
lendirilmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 9, Sayı 2, Konya.
.Poyraz, H. (2012). Okul Öncesinde Oyun ve Oyun Örnekleri. (4. Basım). Ankara: Pegem.
.Sel, R. (1993). Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi. İstanbul: Millî Eğitim.
.Sevim, Y. (2007). Antrenman Bilgisi. Ankara: Nobel.
.Sormaz, F. (2010). Çocukluk İmgesi Oyun ve Oyuncak: Sosyo-Kültürel Bir Analiz. (Yüksek Lisans Tezi). Dumlupınar
Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kütahya.
.T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü. (2013). Okul Öncesi Eğitim Programı ile Bütünleştirilmiş Aile
Destek Eğitim Rehberi (OBADER). Ankara.
.Türkan, E.E. (2009). Balıkesir Kenti Çocuk Oyun Alanlarının İrdelenmesi. (Yüksek Lisans Tezi). Selçuk Üniversitesi/
Fen Bilimleri Enstitüsü/Peyzaj Mimarlığı Ana Bilim Dalı, Konya.
.Türktaş, M. (1999). Dîvânu Lügâti’t Türk’te Yer Alan ve XI. Yüzyılda Türkler Arasında Oynanan Oyunlar. (Dîvânu Lü-
gâti’t Türk, I, 501. Dîvânu Lügâti’t Türk, III, 243.). Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5, 61-64.
.Ulutaş, A. (2011). Okul Öncesi Dönemde Drama ve Oyunun Önemi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Dergisi, 6, 233-242.
.Yavuzer, H. (1999). Çocuk Psikolojisi. (18. Baskı). İstanbul: Remzi.
.Wohlfahrt, H.W.M. (2002). Mensch Beweg Dich 3. München: Auflage.
*Bu kaynakça hazırlanırken APA formatı kullanılmıştır.
GENEL AĞ KAYNAKÇASI
<http://www.annegunlugu.net/cocuk-ve-oyun-yaslara-gore-oyunlar.html.>. (ET: 02.02.2017 12.41).
<http://www.atam.gov.tr/duyurular/saglik-ve-spor>(ET:04.02.2017 11:30).
<http://www.bedenegitimci.org/forum/index.php?topic=760.0;wap2>. (ET: 24.01.2017 13.10).
<http://www.cengizgurcay.com/orta-asya-ve-anadoluda-yasayan-eski-turklerde-spor/>. (ET:13.10.2016 11.30).
<http://www.delinetciler.org/cocuk-oyunlari/136935-cocuklar-hangi-yasta-ne-tur-oyun-oynarlar.html>. (ET: 02.02.2017
12.35).
<http://docplayer.biz.tr/109792-Unite-cocuk-ve-oyun-icindekiler-hedefler-oyun-dagarcigi-gelistirme-iii-ogr-gor-esra-me-
tiner.html>. (ET: 20.01.2017 10.01)
<https://ebot11.wordpress.com/2011/04/06/egitsel-oyunlarin-yapisi-ve-ozellikleri/>. (ET:03.01.2017 14.42).
<http://e-dergi.atauni.edu.tr/ataunikkefd/article/view/1021004181/1021004005>. (ET: 07.01.2017 14.17).
<http://www.egitseloyunlar.net/egitsel-oyun-nedir>. (ET: 25.10.2016 10.20).
<http://www.hakkindabilgi.biz/turklerin-tarih-boyu-yaygin-olarak-oynadiklari-oyunlar-nelerdir/>. (ET:15.10.2016 11:00).
<https://hareketlioyunornekleri.wordpress.com/oyun-plani-hazirlanirken-dikkat-edilmesi-gereken-noktalar/>.(ET:
03.01.2017 11.55).
118 119