Page 61 - ESKRİM
P. 61
Görsel 3.4 Flöre bölümleri
Tas (Siperlik): Tas 15 cm uzunluğunda ve 12 cm çapında silindir biçiminde bir borunun içinden -lam silindir
eksenine paralel olacak şekilde - geçmelidir (Görsel 3.4).
Puandere (Uç): Flörenin ucundaki elektrikli düğmedir. Rakip oyuncunun vücuduna temasla devre tamam-
lanır ve ışıklı tabloda puan verilir (Görsel 3.4).
Flöre (eleme müsabakaları) birer dakika dinlenme arası bulunan üçer dakikalık üç set ve on beş tuş üze-
rinden toplamda dokuz dakika oynanır. Grup maçlarında ise maç süresi 3 dakika veya 5 tuştur. Bunu ilk tamamlayan
sporcu maçı kazanır.
ETKİNLİK 3.1
Bir eskrim sporcusunun çantasında olması gereken malzemeler neledir?
59