Page 61 - ESKRİM
P. 61

Görsel 3.4 Flöre bölümleri





                 Tas (Siperlik): Tas 15 cm uzunluğunda ve 12 cm çapında silindir biçiminde bir borunun içinden  -lam silindir
         eksenine paralel olacak şekilde - geçmelidir (Görsel 3.4).



                 Puandere (Uç): Flörenin ucundaki elektrikli düğmedir. Rakip oyuncunun vücuduna temasla devre tamam-
         lanır ve ışıklı tabloda puan verilir (Görsel 3.4).


                 Flöre (eleme müsabakaları)  birer dakika dinlenme arası bulunan üçer dakikalık  üç set ve  on beş tuş üze-
         rinden  toplamda dokuz dakika oynanır. Grup maçlarında ise maç süresi 3 dakika veya 5 tuştur. Bunu ilk tamamlayan
         sporcu maçı kazanır.






                               ETKİNLİK 3.1


                                Bir eskrim sporcusunun çantasında olması gereken malzemeler neledir?





                                                                                                            59
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66