Page 116 - TAKIM SPORLARI 11
P. 116
Futbolda Taban Ayak İçi Aldatması Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin taban ayak içi aldatması için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve
“Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Taban Ayak İçi Aldatma
Rakip ile arasındaki mesafeyi ayarlayabiliyor mu?
Ayak tabanı ile topa basarken zamanlamayı ayarlayabiliyor mu?
Ayak tabanı ile topa bastıktan sonra topu geri çekebiliyor mu?
Denge ayağını doğru kullanıyor mu?
Hareketi yaparken dengesini ayarlayabiliyor mu?
Topu geri çektikten sonra ayak içini kullanabiliyor mu?
Topu, ayak içi ile rakibin yanına veya arkasındaki boşluğa taşıyabiliyor mu?
Topu kontrol altında tutabiliyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
114