Page 146 - TAKIM SPORLARI 11
P. 146
Futbolda Hücum Taktikleri Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin hücum taktikleri için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin davranışı
yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve “Yapamıyor”
işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Hücum Taktikleri
Toplu veya topsuz aldatma yapabiliyor mu?
Kontratak yaparken etkili olabiliyor mu?
Duvar pası yapabiliyor mu?
Dripling yapabiliyor mu?
Ara pas yapabiliyor mu?
Driplingin ardından aldatma yapabiliyor mu?
Duran toplarda etkili oluyor mu?
Arkadaşlarına boş alan açıyor mu?
Pas ve şut birleştirmesini yapabiliyor mu?
Yön değiştirme ve çapraz koşu yapabiliyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
144