Page 146 - TAKIM SPORLARI 11
P. 146

Futbolda  Hücum Taktikleri Kontrol Tablosu


             Bu kontrol tablosu öğrencinin hücum taktikleri için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin davranışı
             yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve “Yapamıyor”
             işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.


             Öğrencinin Adı ve Soyadı:
             Sınıfı ve Numarası:







                                                                                                Yapamıyor  Kısmen Yapabiliyor  Yapabiliyor





             Gözlenecek Beceri: Hücum Taktikleri

             Toplu veya topsuz aldatma yapabiliyor mu?

             Kontratak yaparken etkili olabiliyor mu?


             Duvar pası yapabiliyor mu?

             Dripling yapabiliyor mu?

             Ara pas yapabiliyor mu?


             Driplingin ardından aldatma yapabiliyor mu?

             Duran toplarda etkili oluyor mu?

             Arkadaşlarına boş alan açıyor mu?


             Pas ve şut birleştirmesini yapabiliyor mu?

             Yön değiştirme ve çapraz koşu yapabiliyor mu?

             Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             ...........................................................................................................................................................................................


            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.



                                                           144
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151