Page 153 - TAKIM SPORLARI 11
P. 153

Futbolda  Taç Atışı Kontrol Tablosu



             Bu kontrol tablosu öğrencinin taç atışı için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin davranışı yapabilme
             durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen  Yapabiliyor”  ve  “Yapamıyor”
             işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.


             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:








                                                                                                Yapamıyor  Kısmen Yapabiliyor  Yapabiliyor





             Gözlenecek Beceri: Taç Atışı


             Taç atarken kollarının hızını ayarlayabiliyor mu?


             Taç atarken ayaklarını yerden kaldırıyor mu?

             Taç atarken vücudunu belden esnetiyor mu?


             Koşarak taç atışı yapabiliyor mu?


             Kısa mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?

             Orta mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?


             Uzun mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?



             Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             ...........................................................................................................................................................................................



            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.





                                                           151
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158