Page 153 - TAKIM SPORLARI 11
P. 153
Futbolda Taç Atışı Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin taç atışı için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin davranışı yapabilme
durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve “Yapamıyor”
işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Taç Atışı
Taç atarken kollarının hızını ayarlayabiliyor mu?
Taç atarken ayaklarını yerden kaldırıyor mu?
Taç atarken vücudunu belden esnetiyor mu?
Koşarak taç atışı yapabiliyor mu?
Kısa mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?
Orta mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?
Uzun mesafeli taç atışı yapabiliyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
151