Page 268 - TAKIM SPORLARI 11
P. 268
Voleybolda Plonjon Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin müsabaka ortamında teknik uygulamaları yaparken sergilediği davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen
Yapabiliyor” ve “Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Teknik Uygulamalar
Müsabaka ortamında pas çeşitlerini uygulayabiliyor mu?
Müsabaka ortamında servis çeşitlerini uygulayabiliyor mu?
Müsabaka ortamında farklı yönlere smaç vuruşu yapabiliyor mu?
Müsabaka ortamında tekli blok yapabiliyor mu?
Müsabaka ortamında ikili blok yapabiliyor mu?
Müsabaka ortamında plonjon yapabiliyor mu?
Öğretmenin görüşleri: ......................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
266