Page 268 - TAKIM SPORLARI 11
P. 268

Voleybolda Plonjon Kontrol Tablosu




             Bu kontrol tablosu öğrencinin müsabaka ortamında teknik uygulamaları yaparken sergilediği davranışları kapsamaktadır.
             Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
             Yapabiliyor” ve “Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.


             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:









                                                                                                Yapamıyor  Kısmen Yapabiliyor  Yapabiliyor





             Gözlenecek Beceri: Teknik Uygulamalar


             Müsabaka ortamında pas çeşitlerini uygulayabiliyor mu?


             Müsabaka ortamında servis çeşitlerini uygulayabiliyor mu?


             Müsabaka ortamında farklı yönlere smaç vuruşu yapabiliyor mu?


             Müsabaka ortamında tekli blok yapabiliyor mu?


             Müsabaka ortamında ikili blok yapabiliyor mu?

             Müsabaka ortamında  plonjon yapabiliyor mu?


             Öğretmenin görüşleri: ......................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................




               Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.


                                                           266
   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273