Page 274 - TAKIM SPORLARI 11
P. 274

Voleybolda Plonjon Kontrol Tablosu



             Bu kontrol tablosu öğrencinin plonjon çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
             davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. ‘Kısmen yapabiliyor’ ve
             ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.


             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:









                                                                                                Yapamıyor  Kısmen Yapabiliyor  Yapabiliyor





             Gözlenecek Beceri: Plonjon Hareketi

             Öne plonjon yaparken adımlama yapabiliyor mu?


             Öne plonjonda topa uzanma hareketini yapabiliyor mu?


             Vuruş yaptıktan sonra ellerini yere koyabiliyor mu?

             Vuruş sonrası yerde kayma hareketini yapabiliyor mu?


             Yana plonjonda uzun adım alıyor mu?


             Yana plonjon sonrası yuvarlanma hareketini doğru yapabiliyor mu?


             Geriye yuvarlanma hareketini doğru yapabiliyor mu?


             Öğretmenin görüşleri: ......................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................





               Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.



                                                           272
   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279