Page 89 - TAKIM SPORLARI 11
P. 89

Basketbolda Bireysel Hücum Kontrol Tablosu




             Bu kontrol tablosu öğrencinin basketbolda bireysel hücum için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
             davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve
             “Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.



             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:










                                                                                                Yapamıyor  Kısmen Yapabiliyor  Yapabiliyor





             Gözlenecek Beceri: Bireysel Hücum (drive aldatması – geçiş ve şut)


             Potadan uzak kenara doğru hızlı dripling yapabiliyor mu?


             Topu dripling yaptığı taraftaki eliyle sürebiliyor mu?


             Rakip yaklaştığında potaya uzak ayağıyla öne bir adım atabiliyor mu?


             Topu ters tarafa çekerek dripling yapmaya devam edebiliyor mu?


             Rakibin yanından hızlıca geçip atışını gerçekleştirebiliyor mu?

             Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................



            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.









                                                           87
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94