Page 95 - Ortaöğretim Veli Rehberlik Kitabı 2
P. 95
Kaynaklar
KAYNAKLAR
Ağırkan, M. (2022). Eğitimde akademik başarıyı ve sağlığı desteklemek: Bütüncül okul, bütüncül toplum, bütüncül çocuk
modeli. Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 10-22.
Akcan, C., Doğan, M., & Ablak, S. (2023). Eğitim alanında 21. Yüzyıl becerileri ile İlgili yapılan araştırmaların bibliyometrik
analizi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43(1), 331-362.
Aktepe, V. (2005). Eğitimde bireyi tanımanın önemi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 15-24.
Akyol, N. A., & Aşkar, N. (2022). Erken çocukluk döneminde 21. yüzyıl becerileri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 42(3), 2597-2629.
Budak, N. (2021). Geleceğin meslekleri ve dijital beceriler. In, Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri seçme yazılar–V,
283-312.
Çapçıoğlu, İ. (2016). Gençlik dönemi ‘kimlik arayışı’nın demokratik değerlerin ve iletişim becerilerinin gelişimine etkisi.
Siirt Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 1(2), 57-76.
Çulha, A., Akın, S. O. Y., Kocaman, M., & Ballı, E. (2023). 21. Yüzyıl becerilerinin kazandırılmasında eğitimin rolü. The
Journal of Academic Social Science, 140(140), 310-321.
Demirhan, E., Köklükaya, Ö. G. D. A. N., & Şimşek, C. L. (2017). Projeye dayalı öğrenmenin faydaları: proje günlükleri
örneği. Anadolu Öğretmen Dergisi, 1(2), 1-20.
Ercan L. (2001). Ergenlik döneminde rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim
Dergisi, 9(2), 47-58.
Karakartal, D. (2023). Sınav kaygısında ebeveyn tutumlarının rolü üzerine bir derleme. Uluslararası Anadolu Sosyal
Bilimler Dergisi, 7(2), 421-431.
Koçyiğit, E. G. (2023). Sınav kaygısı, etkileyen faktörler ve baş etme yöntemleri. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları
Dergisi, 10(3), 126-140.
Kuzgun, Y. (2014). Kendini değerlendirme envanteri el kitabı. Ankara: Nobel Yayıncılık.
Orhan, R., & Sinan, A. Y. A. N. (2018). Psiko-Motor ve gelişim kuramları açısından spor pedagojisi. Kırıkkale Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 523-540.
Özada, A., & Duyan, V. (2018). Ebeveyn-çocuk ilişkisi ve zorbalık. Turkish Journal of Family Medicine and Primary
Care, 12(1), 49-55.
Poyraz, E. (2017). The effects of parental involvement in English language learning of secondary school students. Inter-
national Association of Research in Foreign Language Education and Applied Linguistics ELT Research Journal,
6(3), 250-275.
Sümer, N., Gündoğdu Aktürk, E., & Helvacı, E. (2010). Anne-baba tutum ve davranışlarının psikolojik etkileri: Türkiye’de
yapılan çalışmalara toplu bakış. Türk Psikoloji Yazıları, 13(25), 42-59.
Taş, M. A., & Özmen, M. (2019). Meslek seçiminde aile desteği ve kariyer uyum yetenekleri ilişkisi: Olumlu gelecek
beklentisinin aracılık rolü. Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 7(16), 736-761.
Turan, Ü., & Kayıkçı, K. (2019). Lise son sınıf öğrencilerinin meslek seçiminde ailenin rolü. Turkish Studies, 14(4), 2797-2816.
Türel, Y. K., Şimşek, A., Vautier, C. G. Ş., Şimşek, E., & Kızıltepe, F. (2023). 21. yüzyıl becerileri ve değerlere yönelik
araştırma raporu. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı.
95
95