Page 13 - Biyoloji 10 | Çalışma Kitabı-1
P. 13
Açık Uçlu Sorular
Zeynep Öğretmen oyunun kurallarını öğrencilere açıkladıktan sonra öğrencilerden sırayla bu
oyunu oynamalarını istiyor. Sınıftaki öğrencilerden biri olan Ahmet seçtiği kartları “Oyun Tablosu”’na
aşağıdaki gibi yerleştiriyor.
Ahmet’in uygulaması:
1 2 3 4
Ahmet, kartları Oyun Tablosuna yerleştirdikten sonra Zeynep Öğretmen Ahmet’in tablosunu inceliyor ve öğrencilere bu
tablo ile ilgili şu soruları soruyor:
a) Arkadaşınız oyun tablosunda verilen bölünme evrelerine uygun rengi içeren oyun kartlarını doğru olarak
yerleştirebildi mi?
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
b) Arkadaşınız oyun kartlarından kaç tanesini yerleştirirken bitki ve hayvan hücresi farklılığına dikkat etmiştir?
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
c) Oyun tablosunda yer alan bölünme evrelerine uygun oyun kartı tasarlasanız hangi canlıyı ve kart rengini
kullanırdınız?
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
BİYOLOJİ-10 13