Page 286 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 286

ÇALIŞMALARIN SUNUMU İÇİN ÖNERİLER


               Çalışmayı tamamlayan öğrencilerin geliştirdikleri materyaller sergi düzenlenerek sergilenir.

                  ÇALIŞMANIN GELİŞTİRİLMESİ - DEVAM ETTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER


               Çalışmanın geliştirilmesi için farklı matematiksel kavramlar için daha fazla materyal geliştirilmesi önerilir.

                                                         KAYNAKLAR


               1.  Bozkurt, A., Akalın, S. (2010). Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirmenin ve Kullanımının Yeri,
                   Önemi ve bu konuda öğretmenin rolü. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 27, 47-56.

               2.  Demirel, Ö. Seferoğlu, S., Yağcı, E. (2001). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, PegemA Ya-
                   yıncılık, Ankara.

               3.  Moyer, P. S. (2001). “Are We Having Fun Yet? How Teachers Use Manipulatives to Teach Mathemati-
                   cs”, Educational Studies in Mathematics, 47, 175–197.

               4.  Piaget, J. (1971). Biology and knowledge, The University of Chicago Press, Chicago.

               5.  Skemp, R. R. (1987). The Psychology Of Learning Mathematics, NJ: Lawrence Erlbaum, Hillsdale.































           278
   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291