Page 185 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
        P. 185
     Örnek:
               Problem: Yanda kırmızı ile çizilmiş olan fonksi-
           yonun x eksenine göre yansımasını bulunuz.
                         2 { 2  (x+2,5) 2  1, -5< x < 0
                            25
                F(x) =    (x+2,5) 2  1, +0< x < 5  {
                            25
                                       ÇALIŞMALARIN SUNUMU İÇİN ÖNERİLER
               Çalışmayı tamamlayan öğrencilerin fotomat projeleri sergi düzenlenerek sergilenir.
                  ÇALIŞMANIN GELİŞTİRİLMESİ - DEVAM ETTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNERİLER
               Çalışmanın geliştirilmesi için projesinin geliştirilebileceği belirli bir il seçilir (Örneğin, Ankara). Öğrencile-
           rin fotoğrafını çektikleri nesnenin adresi konumu ve bilgisini de projeye eklemeleri sağlanarak, belirlenen ilin
           belediyesi ile ortak bir çalışma yürütülerek şehrin nesnelerinin matematiksel bir bakış açısıyla nasıl ele alındı-
           ğını gösteren bir sergi düzenlenebilir.
                                                         KAYNAKLAR
               1.  Arıkan, A., Argün, Z., Çakmak, M. & Taşar, M. F. (2004). Foto-mat projesi ve matematik öğretmen
                   adaylarının bu proje hakkındaki görüşleri [Photo-Math project and pre-service mathematics Teachers
                   opinion about the project]. Hacettepe Univerity faculty of Education Journal, 27, 30-39.
               2.  Korkmaz, E., Gür, H. (2006). Öğretmen Adaylarinin Problem Kurma Becerilerinin Belirlenmesi. BAÜ
                   Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 8(1), 64-74.
                                                                                                                     177
     	
