Page 206 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 206
EK-1
#include <LiquidCrystal.h> // LiquidCrystal kütüphanesi
#include <Keypad.h>
#define buzzer 8
#define trigPin 9
#define echoPin 10
long duration;
int distance, initialDistance, currentDistance, i;
int screenOffMsg =0;
String password=”1234”;
String tempPassword;
boolean activated = false; // Alarmın durumu
boolean isActivated;
boolean activateAlarm = false;
boolean alarmActivated = false;
boolean enteredPassword; // Alarmı susturma şifresi
boolean passChangeMode = false;
boolean passChanged = false;
const byte ROWS = 4; //four rows
const byte COLS = 4; //four columns
char keypressed;
//keppad butonları tanımlama
char keyMap[ROWS][COLS] = {
{‘1’,’2’,’3’,’A’},
{‘4’,’5’,’6’,’B’},
{‘7’,’8’,’9’,’C’},
{‘*’,’0’,’#’,’D’}
};
198