Page 362 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 362

KAYNAKÇA


               •  Apedoe, Xornam & Reynolds, Birdy & Ellefson, Michelle & Schunn, Christian. (2008). Bringing Engi-
                   neering Design into High School Science Classrooms: The Heating/Cooling Unit. Journal of Science
                   Education and Technology. 17. 454-465. 10.1007/s10956-008-9114-6.

               •  Ayaz, Mehmet & Söylemez, Mikail. (2015). Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Türkiye’deki Öğren-
                   cilerin Fen Derslerindeki Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Eğitim ve Bilim. 40.
                   255-283. 10.15390/EB.2015.4000.
               •  Baltacıoğlu, İ. H. (1933). İctimai Mektep. İstanbul: Özel Baskı.

               •  Baltacıoğlu, İ. H. (1964). Pedagojide İhtilal. İstanbul: Özel Baskı.

               •  Bevan, B., Gutwill, J. P., Petrich, M., & Wilkinson, K. (2015). Learning Through STEM-Rich Tinkering:
                   Findings From a Jointly Negotiated Research Project Taken Up in Practice. Science Education, 99(1),
                   98–120. https://doi.org/10.1002/sce.21151
               •  Demirhan, C. (2002). Program Geliştirmede Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı, Yayımlanmamış Yüksek
                   Lisans Tezi, Ankara: Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

               •  Dougherty,  D.  (2012).  The  Maker  Movement.  Innovations:  Technology,  Governance,  Globalization,
                   7(3), 11–14. https://doi.org/10.1162/INOV_a_00135

               •  Dougherty, D. (2016). FREE TO MAKE.
               •  Edwards C., Gandini L., Foreman G. (1997) Hundred Languages of Children

               •  Gürbüz T. (2018). Dijital Dönüşüm Sürecinde Eğitim ve Öğrenme. İktisat ve Toplum Dergisi. Haziran
                   2018, Sayı: 92. Ss 121-123. ISSN: 1309-9418

               •  Hlubinka, M., Dougherty, D., Thomas, P., Chang, S., Hoefer, S., Alexander, I., & Mcguire, D. (2013).
                   Makerspace Playbook. 78.
               •  Litts,  B.  K.  (2015).  Making  learning:  Makerspaces  as  learning  environments.  214.  https://doi.
                   org/10.1017/CBO9781107415324.004

               •  Martinez, S. libow, & Stager, G. S. (2013). Invent to Learn. Stroke (Vol. 32). https://doi.org/10.1161/01.
                   STR.32.1.139

               •  Mehalik, Matthew & Schunn, Christian. (2006). What Constitutes Good Design? A Review of Empirical
                   Studies of Design Processes. International Journal of Engineering Education. 22.



           354
   357   358   359   360   361   362   363