Page 362 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 362
KAYNAKÇA
• Apedoe, Xornam & Reynolds, Birdy & Ellefson, Michelle & Schunn, Christian. (2008). Bringing Engi-
neering Design into High School Science Classrooms: The Heating/Cooling Unit. Journal of Science
Education and Technology. 17. 454-465. 10.1007/s10956-008-9114-6.
• Ayaz, Mehmet & Söylemez, Mikail. (2015). Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Türkiye’deki Öğren-
cilerin Fen Derslerindeki Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Eğitim ve Bilim. 40.
255-283. 10.15390/EB.2015.4000.
• Baltacıoğlu, İ. H. (1933). İctimai Mektep. İstanbul: Özel Baskı.
• Baltacıoğlu, İ. H. (1964). Pedagojide İhtilal. İstanbul: Özel Baskı.
• Bevan, B., Gutwill, J. P., Petrich, M., & Wilkinson, K. (2015). Learning Through STEM-Rich Tinkering:
Findings From a Jointly Negotiated Research Project Taken Up in Practice. Science Education, 99(1),
98–120. https://doi.org/10.1002/sce.21151
• Demirhan, C. (2002). Program Geliştirmede Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı, Yayımlanmamış Yüksek
Lisans Tezi, Ankara: Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
• Dougherty, D. (2012). The Maker Movement. Innovations: Technology, Governance, Globalization,
7(3), 11–14. https://doi.org/10.1162/INOV_a_00135
• Dougherty, D. (2016). FREE TO MAKE.
• Edwards C., Gandini L., Foreman G. (1997) Hundred Languages of Children
• Gürbüz T. (2018). Dijital Dönüşüm Sürecinde Eğitim ve Öğrenme. İktisat ve Toplum Dergisi. Haziran
2018, Sayı: 92. Ss 121-123. ISSN: 1309-9418
• Hlubinka, M., Dougherty, D., Thomas, P., Chang, S., Hoefer, S., Alexander, I., & Mcguire, D. (2013).
Makerspace Playbook. 78.
• Litts, B. K. (2015). Making learning: Makerspaces as learning environments. 214. https://doi.
org/10.1017/CBO9781107415324.004
• Martinez, S. libow, & Stager, G. S. (2013). Invent to Learn. Stroke (Vol. 32). https://doi.org/10.1161/01.
STR.32.1.139
• Mehalik, Matthew & Schunn, Christian. (2006). What Constitutes Good Design? A Review of Empirical
Studies of Design Processes. International Journal of Engineering Education. 22.
354