Page 155 - Değerler Eğitimi
P. 155

SABIR     SABIR ACIDIR,
                      MEYVESİ TATLIDIR                    6                         Sınıf İçi Etkinlik

          Etkinliğin   Farklı durumlarda sabır göstermenin önemini açıklayabilme.
          Amacı
          Etkinliğin   Bu etkinlik, öğrencilerin günlük hayatta sabrettikleri ya da sabretmeleri gereken durumları fark
          Açıklaması  edebilmeleri için hazırlanmıştır.
                      Öğrencilerin sabırla ilgili bilgi grafiğini incelemesi sağlanır ve boş alanları doldurmaları istenir.
                      Öğrencilerden metinleri inceleyerek kendi hayatlarından örnekler vermesi istenir ve kontrol
                      listesinin öğrenciler tarafından doldurulmasına rehberlik edilir.
          Araç Gereç  Etkileşimli tahta.                                           Süre  30 dk.


          ETKİNLİĞİN UYGULANMASI
          1.   Bilgi grafiğini etkileşimli tahtada açarak öğrencilerin incelemelerini sağlayınız. Boş olan yerleri
              öğrencilerin doldurmasını ve örnekler vermesini isteyiniz.
              a)  Nelerde sabretmek gerekmektedir?





                                                                     Karşılaşılan zorluklarda






                                                                      Hastalıklarda



                      SABIR
 Geleceğe yönelik beklentilerde
                                                                     Geleceğe yönelik beklentilerde





                                                                      ....................................................






                                                                     ....................................................






                                                      ....................................................


          Görsel 1








          154                                                                       Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160