Page 167 - DESEN 10
P. 167
5. ÜNİTE MODELDEN DESEN ÇİZİMLERİ
21. Tamamladığı çalışmaları atölyedeki panoya asarak canlı model
çalışmalarında karşılaştığı zor ve kolay durumları, öz denetim, sabır, adalet,
dostluk, yardımseverlik, sevgi ve saygı değerleri bağlamında arkadaşlarıyla
paylaşmış.
SONUÇ 22. Çalışmasını, farklı canlı modelden desen çizimleri yaparak pekiştirmiş
23. Çalışmasını yaparken arkadaşlarıyla iş birliği yapmış.
24. Çalışma sırasında sabırlı ve özenli olmuş.
25. Çalışma ortamını temizleyerek bir sonraki çalışmaya hazır hâle getirmiş.
TABLO PUANI
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınan puanın 100 üzerinden 70 ve üzeri olması öğrenmenin
yeterli düzeyde olduğunu, 69 ve daha altında olması durumunda ise öğrenmenin yeterli olmadığını,
etkinliğin tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.
Tablo puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir
ölçüt için 5 puandır. Tabloda toplam 25 ölçüt vardır. Dolayısı ile tablodan alınabilecek en yüksek
puan (25x5=125) yöntemiyle bulunur.
Bu puanın 100’lük puana çevrilmesi için formül:
PUAN= [(Tablo Puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan] formülü uygulanır.
165