Page 240 - GRAFİK TASARIM 11
P. 240
“Afiş Uygulaması” konulu uygulama çalışmasında neler öğrenildiğini belirlemek amacıyla aşağıdaki de-
ğerlendirme formu geliştirilmiştir. Formu yönergeye uygun olarak doldurunuz.
AFİŞ UYGULAMASI
DEĞERLENDİRME FORMU
YÖNERGE: “Afiş Uygulaması” ile ilgili gözlenmesi gereken beceriler aşağıda “ÖLÇÜTLER” sütununda listelenmiştir.
Gözlemlenen ölçütün puan değerini ilgili kutucuğa (X) ile işaretleyiniz.
SIRA NO ÖLÇÜTLER 1 2 3 4 5
1 İstenen kriterlere sahip çalışma dosyasını oluşturmuş.
2 Layer Paneli’ni çalışmada amacına uygun kullanmış.
3 Oluşturduğu yeni layeri boyayabilmiş.
4 Horizontal Tye Tool aracını kullanmış.
5 Character aracını kullanarak metnin punto ve satır arası değerlerini
değiştirmiş.
6 Move Tool aracını kullanmış.
7 Align aracını kullanarak layerleri kendi içinde hizalayabilmiş.
8 Layere efekt vermiş.
9 Çalışma dosyasını kaydedebilmiş.
SÜTUN TOPLAMLARI
TABLO PUANI
Dereceli puanlama ölçeğinin değerlendirme yöntemi ve hesaplaması aşağıda verilmiştir:
• Her ölçek toplam 100 puan üzerinden değerlendirilir.
• Alınan puanın 70 puan ve üzerinde olması, öğrenmenin yeterli düzeyde olduğunu; 69 puan ve altında olması ise
öğrenmenin yeterli olmadığını ve etkinliğin tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.
• Tabloda her bir ölçüt için alınabilecek en yüksek puan 5’tir. Dolayısıyla alınabilecek en yüksek puan= ölçüt sayı-
sıx5’tir. Örneğin: Tabloda toplam 4 ölçüt var ise en yüksek puan 4x5= 20 olacaktır.
• Dereceli puanlama ölçeğinin tablo puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi için:
• Puan= [(Öğrencinin aldığı tablodaki puanların toplamı x 100) / alınabilecek en yüksek toplam puan] formülü
uygulanmalıdır.
238