Page 61 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 10.pdf
P. 61
ÜNİTE 2
AKOR
1. Öğretmeninizin piyanoda karışık olarak çalacağı temel konumda
ETKİNLİK 31 M, m, -5’li ve +5’li akorları işitsel olarak ayırt edip seslerini belirt-
meksizin şifrelerini noktalı alanlara yazınız. Örnek çalışmaya kare-
kodu okutarak ya da linkten ulaşabilirsiniz.
https://ders.eba.gov.tr/ders//redirectContent.jsp?resourceId=ba95d40250f5efbb788b8be16f5376b3&resourceType=1&resourceLocation=2
................... .................... .................... .................... ...................
................... .................... .................... .................... ...................
2. Öğretmeniniz tarafından akor seslerinden biri belirtilerek çalınacak temel ko-
numda M, m, -5’li ve +5’li akorları ayırt edip seslerini ve şifrelerini aşağıdaki
numaralandırılmış ölçülere yazınız.
1 2 3 4 5
&
....... ....... ....... ....... .......
6 7 8 9 10
&
....... ....... ....... ....... .......
3. Öğretmeniniz tarafından akor sesleri dışında bir kılavuz ses verilerek çalınacak
temel konumda M, m, -5’li ve +5’li akorları ayırt edip seslerini ve şifrelerini
aşağıdaki numaralandırılmış ölçülere yazınız.
1 2 3 4 5
&
....... ....... ....... ....... .......
6 7 8 9 10
&
....... ....... ....... ....... .......
59

