Page 61 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 10
P. 61
ÜNİTE 2
AKOR
1. Öğretmeninizin piyanoda karışık olarak çalacağı temel konumda
ETKİNLİK 31 M, m, -5’li ve +5’li akorları işitsel olarak ayırt edip seslerini belirt-
meksizin şifrelerini noktalı alanlara yazınız. Örnek çalışmaya kare-
kodu okutarak ya da verilen linkten ulaşabilirsiniz.
https://meslekmateryal.eba.gov.tr/cdn/gsl/muzik/BATI_MUZIGI_TEORI_VE_UYGULAMASI_10/10_BMTU_10_2023_ETKINLIK31.pptx
................... .................... .................... .................... ...................
................... .................... .................... .................... ...................
2. Öğretmeniniz tarafından akor seslerinden biri belirtilerek çalınacak temel ko-
numda M, m, -5’li ve +5’li akorları ayırt edip seslerini ve şifrelerini aşağıdaki
numaralandırılmış ölçülere yazınız.
1 2 3 4 5
&
....... ....... ....... ....... .......
6 7 8 9 10
&
....... ....... ....... ....... .......
3. Öğretmeniniz tarafından akor sesleri dışında bir kılavuz ses verilerek çalınacak
temel konumda M, m, -5’li ve +5’li akorları ayırt edip seslerini ve şifrelerini
aşağıdaki numaralandırılmış ölçülere yazınız.
1 2 3 4 5
&
....... ....... ....... ....... .......
6 7 8 9 10
&
....... ....... ....... ....... .......
59