Page 167 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 10
P. 167

6.2.
               6.2.  I  ve  III.  Konumda  Tonal-Makamsal  ve  Popüler  Müzik I  ve  III.  Konumda  Tonal-Makamsal  ve  Popüler  Müzik
            Uygulama Dağarcığı
            Uygulama Dağarcığı
               Keman, oldukça eski ve yaygın bir enstrüman olması nedeniyle oldukça geniş bir dağarcığa
            sahiptir. Keman eğitimi sürecinde I ve III. konumlarda yapılan çalışmalar temel bilgi ve becerilerin
            kazanılması anlamına gelir. Bu açıdan dağarcığın içinde yer alacak tonal ya da makamsal uygulamalar
            ve popüler müzikler zengin bir içeriğin eğitim sürecinde yer almasını sağlamaktadır.
               6.2.1. I ve III. K
               6.2.1. I ve III. Konumda Kalarak Tonal Eserler Çalma onumda Kalarak Tonal Eserler Çalma
               Keman eğitiminde tonal eserler çalma, keman çalan bireylerin çalma becerilerini tonal eserlerde
            nasıl kullanacağını tanımaları için önemlidir.


             Ders İçi Çalışma

             Gavotte, Türk Marşı ve Ola Grumstulen adlı eserleri müzikal yeterliliğe ulaşana kadar çalınız.
             Karekod uygulamasında veya bağlantı linkinde eşliği verilen Gavotte In G Minör adlı eseri eşlikli
             çalınız.








                                                   GAVOTTE IN G MINOR


                      Allegretto                                                            Johann Sebastian Bach
                                                                         
                                                                            
             Keman                                                                      
                                                                         

                                                                            
                                                                                        

            Piyano                                                     
                                                                  
                                                                           
                                                                                         
                                                                                
                                                                                       
                                                                                            
                                                                                                       
                                                                                                       
              4                                                                          
                                                                      
                                                                                      
                                                                            
                                                                                                 
              4
                                                                                               
                                                                                    
                                                                                                   
                                                                                                  
                                                                                       
                                                                                          
                                                                                
                                                                                                     
                                                                                                  



              9                                                         
                                               
                                                                                      Geliştirme ve Sergileme II 165
                                                                              
                                                                                                  
                                              
              9                                                  
                                                                                 
                                          
                                                  
                                    
                                                     
                                                                                   
                                                             
                      
                                                                                                      
                                                                       
                                                                                                  
                                                                                             
                                                                                            
                   










                                                             ©
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172